x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator CÂŞTIGĂTORII GOLDEN DRUM - Nu a mai fost anul României la Portoroz

CÂŞTIGĂTORII GOLDEN DRUM - Nu a mai fost anul României la Portoroz

13 Oct 2008   •   00:00

Cel mai bun rezultat al publicităţii româneşti, anul aceasta, la festivalul de publicitate din Slovenia, Portoroz, a fost bifat de Agenţia Saatchi & Saatchi.



Cel mai bun rezultat al publicităţii româneşti, anul aceasta, la festivalul de publicitate din Slovenia, Portoroz, a fost bifat de Agenţia Saatchi & Saatchi.

Saatchi & Saatchi România a ocupat al treilea loc în clasamentul agenţiilor, obţinând 29 de puncte, Leo Burnett & Target, locul al şaselea, cu 20 de puncte. Între primii zece s-a mai aflat Agenţia Publicis, cu 14 puncte. McCann Ericksson, agenţie care doi ani la rând, în 2006 şi 2007, a fost campioana absolută la Golden Drum, nu a mai intrat anul acesta nici măcar între primii zece. Trofee de aur, "Golden Drum", au câştigat agenţiile Leo Burnett & Target SA, Publicis, Cohn & Jansen, 101 Worldwide România, Propaganda Consult, Ogilvy One Advertising. Argint, trofee "Silver Drum", au câştigat agenţiile: Publicis, Grey Buchrest, Next Advertising, McCann Ericksson, TBWA/Merlin, Utopium, Saatchi & Saatchi, 101 Worldwide România, Publics, Propaganda. În afara competiţiei propriu-zise a avut loc concursul "I feel Slovenia", ce a fost câştigat de Alexandru Matius Hariga, de la Agenţia Ogilvy One Advertising Bucharest. (E.D.)

×
Subiecte în articol: observator