Anul acesta, cu doar câteva zile înainte de Crăciun, reprezentanții CEC Bank îi avertizează pe clienți cu privire la tentativele de fraudă care sunt făcute de în perioada sărbătorilor de iarnă.
Așadar, românii care au conturi la această instituție sunt sfătuiți să verifice „orice informație primită și link-urile/mail-urile/SMS-urile suspicioase și nu oferi date bancare sau personale”.
De asemenea și reprezentanții Banca Transilvania au făcut un anunț: toate operațiunile online vor fi suspendate în perioada 30 decembrie 2023-2 ianuarie 2024.
Pentru că această măsură este luată chiar la trecerea dintre ani, clienții ar putea întâmpina probleme ținând cont și de faptul că Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România.
„Aplicaţiile Băncii Transilvania sunt indisponibile în perioada 30 decembrie, ora 16.00 – 2 ianuarie, ora 12.00. Banca îşi upgradează sistemele informatice pentru perfecţionarea serviciilor”, transmite instituţia într-un comunicat de presă.