De cateva zile, bucurestenii se intreaba cum se face ca necazurile din transportul de suprafata s-au propagat asa de repede si in transportul subteran.
Inghesuiala, enervare, reclamatii. Asta ofera, in special dimineata, conducerea "portocalie" a Metrorex calatorilor sai, prin decizia luata a dublarii intervalului de circulatie intre trenuri - de la 7 minute la 12-13 minute. Deputatul Vladimir Manastireanu, vicepresedinte al Departamentului Transporturi si Comunicatii din cadrul PSD, enumera cateva dintre motivele acestei situatii si acuza de iresponsabilitate actuala conducere a companiei. DEZVALUIRI. "Este oare de vina faptul ca atat managerul «marii asfaltari», Gheorghe Udriste, cat si managerul «subteranului», Florin Soava, sunt calificati, ambii, de Metrou, unul ca «fost», celalalt ca «actual» director al Metrorex si doresc sa se intreaca in a demonstra care este mai incompetent? Poate!", spune Manastireanu, care dezvaluie si cateva dintre clauzele contractului de mentenanta cu firma franceza Alstom: "Venirea la Metrorex, in 2005, a dlui Soava a insemnat si inceperea necazurilor in derularea contractului. Controale peste controale, auditari fara nici un rezultat de circa 9 luni au constatat legalitatea si eficienta contractului, dar neplata prestatiilor in aceasta perioada i-au dus la exasperare pe francezi, care au hotarat aplicarea clauzelor contractuale, respectiv reducerea treptata a activitatii de mentenanta pana la limita legala de 30% din totalul de activitate al mentenantei metroului. Urmarea, Alstom a redus in prima etapa mentenanta a 82 de vagoane de metrou - de la 222 la 140 vagoane - , respectiv la 70% din total activitate si o va face in zilele urmatoare pana la 30%". SOLUTIE. Ca urmare, reactia imediata a Metrorex a fost stupefianta, iresponsabila si dispretuitoare fata de calatori. Compania a decis:Citește pe Antena3.ro
"Venirea la Metrorex a dlui Soava a insemnat si inceperea necazurilor" - Vladimir Manastireanu, deputat PSD