În legătură cu articolul apărut în Jurnalul Naţional de luni, 6 octombrie a.c., "Identificaţi agresorul de la Mall Vitan", BGS Grup consideră că sunt necesare următoarele precizări.
În legătură cu articolul apărut în Jurnalul Naţional de luni, 6 octombrie a.c., "Identificaţi agresorul de la Mall Vitan", BGS Grup consideră că sunt necesare următoarele precizări:
În seara zilei de 30 septembrie, a avut loc un incident în incinta Mall Vitan. Un individ a lovit o altă persoană, în urma unei altercaţii verbale de câteva secunde. Agentul BGS, care se afla foarte aproape de locul incidentului (circa 3 m), a intervenit imediat şi a reţinut agresorul.
Dovada concludentă – imaginile surprinse de camera de supraveghere video din Mall (n.red.: am primit aceste imagini la redacţie). Victima s-a ridicat de la pământ şi a spus că nu vrea să depună plângere la poliţie. În mai puţin de două minute, alţi trei agenţi BGS au ajuns la locul incidentului, pentru a soluţiona problema.
Victima a fost întrebată, în repetate rânduri, de către agenţii BGS, dacă vrea să depună plângere, dar acesta a refuzat. În schimb, soţia victimei a fost indignată că agenţii BGS nu au dat cu spray iritant lacrimogen în persoana care i-a lovit soţul.
I s-a comunicat că nu se putea proceda în acest fel, în primul rând pentru că o astfel de intervenţie nu era justificată (agresorul fusese deja imobilizat şi calmat de agentul BGS), iar în al doilea rând, pentru că noi nu folosim niciodată forţa pentru a răzbuna pe cineva. Ca atare, considerăm că agenţii BGS şi-au făcut pe deplin datoria.
Bogdan OPREA
Preşedinte BGS Grup
Citește pe Antena3.ro