Elena Udrea, ministru al turismului, afirmă că nu este de acord ca mitul Dracula să fie brand de ţară, dar că merită să fie promovat. Totuşi, blonda de la turism susţine că "marca Dracula ar trebui, totuşi, să fie promovată, în condiţiile în care turiştii străini sunt atraşi de acest brand".
Elena Udrea şi-a exprimat convingerile manageriale într-un comunicat de presă: "Eu nu sunt de acord, ca ministru, ca brandul turistic al României să fie Dracula. România are o mulţime de lucruri care pot fi promovate ca brand". Dacă la începutul anului ministrul turismului era convins că "atât de mult s-a bătut monedă pe acest personaj istoric încât nu ne mai putem gândi a mai face un brand turistic din el", acum Udrea se suceşte şi îi sfătuieşte pe operatorii de turism să profite de acest mit în relaţia cu partenerii străini: "În Spania este cunoscut, în America, peste tot, şi atunci ar fi păcat să nu îl folosim atunci când este cazul. În România se fac tot felul de circuite cu turişti străini care vin să viziteze ţara".
Citește pe Antena3.ro