Ajuns la al zecelea an de existenţă, studiul "Trusted Brands" reprezintă cel mai complex studiu asupra consumatorului realizat pe continentul nostru. Un studiu care îşi propune să afle care sunt cele mai de încredere mărci în percepţia europenilor. Respondenţii sunt cititori ai revistei Reader's Digest. Jurnalul Naţional nu este doar cel mai de încredere cotidian, ci şi cel mai citit ziar de calitate din România.
Suntem pe locul întâi mulţumită cititorilor noştri. Pentru că au încredere în Jurnalul Naţional. Încrederea lor înseamnă cea mai mare distincţie cu care consumatorul poate onora un brand. Ne-au acordat încredere şi le-am răspuns: prin toate proiectele care ne-au adus un plus de valoare şi de... savoare în rândul cotidienelor româneşti. Prin proiectele care ne ajută să aflăm... cine suntem, Jurnalul Naţional a demonstrat că "ne interesează tot ce e valoros şi autentic românesc, tot ce a rămas intact sub vremuri, tot ce poartă pecetea de calitate a tradiţiei, tot ceea ce românii au şi nu ştiu că e al lor".
Citește pe Antena3.ro