x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator "Micul gigant", în Intact Media Group

"Micul gigant", în Intact Media Group

07 Apr 2010   •   00:00
"Micul gigant", în Intact Media Group

Chiar dacă se numeşte Antena 2, a fost cel de-al patrulea post tv lansat în Intact Media Group. A intrat în top zece televiziuni în luna februarie, la nici trei ani de când a emis prima dată, şi îşi menţine poziţia şi în luna martie.



Antena 2 îşi serbează ziua mâine, la 8 aprilie, în Săptămâna Luminată, cu un spectacol în direct ale cărui concepţie, realizare şi producţie aparţin echipei Antena 2, aşa cum sunt toate emisiunile acestui post. Iar datele de audienţă o confirmă: Antena 2 îl are pe "vino-ncoa": dacă în 2007, în medie, 16.000 de români se uitau la Antena 2 în prime-time, în 2010, în primele trei luni ale anului, în acelaşi interval orar, în medie 107.000 de telespectatori priveau programele postului.

PRIMUL INVITAT LA AGENTUL VIP
La 9 aprilie 2007 a început să emită în eter Antena 2, al patrulea post tv din cadrul Intact Media Group (după Antena 1, Antena 3 şi Euforia TV), avându-l în postul de director pe Mihai Gâdea (foto), un tânăr realizator de talk-show-uri, şi ca vedete de prime-time câţiva oameni cu renume între gazetari, dar fără nici o experienţă în televiziune, cum e cazul lui Cristi Brancu, Victor Ciutacu sau, câteva luni mai târziu, a lui Mihai Morar.

Pariul iniţial a fost câştigat de cei care au mizat pe echipa fără experienţă: Mihai Gâdea a mărturisit într-un interviu că în 2007, când a acceptat să fie directorul a ceea ce urma să fie Antena 2, nu ştia foarte bine nici cum se face un buget. După trei ani de manageriat, concluzia lui este că, dacă vrei să lansezi un post tv nou şi să te bucuri de simpatia telespectatorilor, trebuie să vrei să dovedeşti că meriţi încrederea care ţi s-a acordat, să fii pasionat de munca pe care o faci şi, uneori, să iei decizii cu inima, nu doar cu mintea.

La nivelul target-ului all urban, în anul 2007, Antena 2 se afla pe locul 27 în ierarhia canalelor tv de pe piaţă(prime time), cu un rating mediu de 0,2%, o cotă de piaţă de 0,5% şi 16.000 de telespectatori. În 2009, Antena 2 a ajuns în primele 20 canale tv, cu o medie de 68.000 de telespectatori. În primele trei luni ale lui 2010, Antena 2 are un rating de 0,9%, o cotă de piaţă de 2,1%, coordonate ce corespund unui număr mediu de 107.000 telespectatori.

După mediile realizate în luna februarie în prime time, Antena 2 urcă în top 10 audienţe şi îşi păstrează locul şi în luna martie, arată un comunicat al Antenei 2.

Aşa că la 8 aprilie, de la 19:30, "micul gigant", aşa cum este alintată Antena 2 în Intact Media Group, are în program o sărbătoare cu şi despre vedete. Este vorba despre o emisiune aşa cum n-a mai fost, în care vor fi interpretate cele mai fredonate refrene româneşti din 1990 şi până în prezent şi multe dintre cele mai aclamate şi amuzante momente din filme şi piese de teatru. Fiecare vedetă a postului va fi prezentă şi pregătită pentru un show în direct, poate cel mai dificil din viaţa lor. (Sursa: GFK Romania, Copyright: ARMADATA; Target: All Urban).

5638-117430-antena2.jpg

La nivelul target-ului all urban, în anul 2007 Antena 2 se afla pe locul 30 în ierarhia canalelor tv de pe piaţă (whole day), cu un rating mediu de 0,1%, o cotă de piaţă de 0,5% şi 7.000 telespectatori. În 2009 Antena 2 a ajuns în primele 20 canale tv, mai precis pe locul 18, Antena 2 triplându-şi practic audienţa.

×
Subiecte în articol: mass-media