x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Publicitesc, deci exist

Publicitesc, deci exist

de Sebastian S. Eduard    |    17 Apr 2010   •   00:00

Lumea a luat-o razna, iar dacă nu a luat-o, o va lua. Publicităţile şi publicitarii trebuie să dea din coate să iasă la suprafaţă şi se bat pentru bugete pentru care altă dată nici măcar nu ar fi trecut strada. Cuvântul de ordine este originalitate, iar jurnalul următor este al lor. Al celor care încearcă să iasă din normal.


Data stelară 150420.10.1
Primesc un mail suspect. Se înfiinţează un grup împotriva bărbaţilor sex simbol. Asta îmi mai lipsea. Ştiam că într-o bună zi or să mă dibuiască. "Cum trebuia să ne dovedim eficienţa", spune mailul,  "ne-am identificat ca ţintă pe Hugh Jackman, primul loc în preferinţele sexuale ale românilor". Hm, îmi zic..deci nu e vorba de mine. E Hugh! Arată prea bine, e în topul celor mai virili şi mai sexi, deci, clar - pe el pe mama lui...Uşor confuzat citesc în continuare..." Ulterior am aflat că acesta va apărea în curând într-o reclama Lipton Ice Tea, care va fi difuzata şi în România. Am propus atunci tuturor celor de acord cu anti-standardizarea masculină boicotarea acesteia." Mailul vine de pe o adresa personală. Băi, dar oamenii ăştia chiar au înnebunit..

Sună telefonul. "Ai ceva la intrare". La receptie - o cutie de popcorn şi ceai. Pufnesc în râs şi îmi aduc aminte de perioada în care primisem un bax de pufuleţi Gusto. De cutia de popcorn atârna un mesaj: "Bună, Tocmai am aflat că pentru femeile din România sunt cel mai dorit bărbat. Aşa că vineri, 16 aprilie, ora 22:30, la ProTV vreau neapărat să Dansez pentru Tine. Relaxează-te cu Lipton Ice Tea, floricele şi fii cu ochii pe mine! Meerită!." Mesajul era semnat Hugh Jackman :)


Data stelară 150420.10.2

Treaba asta îmi aduce aminte de de nişte majorete care au năvălit în redacţie zilele trecute. A fost la fel, poate mai bine ca atunci când m-am pomenit peste mine cu Vader din Războiul Stelelor. Slavă Domnului că nu găsiseră un costum de Chewbaca, pentru că realmente aş fi făcut poză cu maimuţa.

Se apropia Ziua Bărbatului, iar ele, majoretele, ca nişte supuse vroiau să marcheze acest lucru. Cei care se ocupă de campania celor de la Bergenbier, au pus la cale şi un imn. M-am identificat (măcar parţial), mi-a plăcut aşa că iată-l
"Cei care stiu ca broccoli nu poate fi mâncare,
Şi nu citesc instrucţiuni de asamblare,
Cei care văd mai bine ca arbitrii orice fază,
Cei care doar în grup se hidratează,
Cei care se declară iubitori de animale,
Cei care îşi găsesc oricând un plan de evadare...
Ooooooooo... veniţi acum!
E Ziua Bărbatului!"


Data stelară 150420.10.3
Mi-am deschis din nou mailul. Primesc ceva de la Alexandrion Group. Tocmai s-au hotărât să-l sponsorizeze pe pe Dublul Campion Naţional de Raliuri Dan Gârtofan. Nu am decât un comentariu, pe care l-ar fi făcut probabil şi Irinel: "Mişto".

×
Subiecte în articol: mass-media