În luna doamnelor, Euforia TV a făcut un cadou special bărbaţilor! O colecţie inedită de costume bărbăteşti inspirată din serialul de succes Costume (original Suits), difuzat în fiecare sâmbăta, de la ora 22, la Euforia TV.
Evenimentul SUITS, Cocktail After Business a fost organizat de către canalul Euforia TV la Galeriile Artmark, alături de Sarto Made to measure, SOFA şi Chivas, parte a grupului internaţional Pernod Ricard.
În cadrul evenimentului a fost prezentată colecţia capsulă SUITS by SARTO, inspirată din serial şi adaptată mediului autohton. Alex Drăgan şi Alex Moise, fondatorii SARTO, au explicat importanţa vestimentaţiei de business şi pe tot parcursul evenimentului, secvenţele din serial au exemplificat trimiterile către etichetă şi regulile dress code-ului. De la eveniment nu au lipsit avocaţii Mike şi Harvey, personajele principale ale serialului care au prezentat publicului colecţia de haine capsulă.
Costume este un serial despre un avocat deştept şi de succes pe nume Harvey Specter de la o firmă de avocatură din Manhattan care riscă şi îl angajează pe Mike, un geniu fără motivaţie şi diplomă. În scurt timp, ei devin o echipă câştigătoare cu ajutorul lui Mike şi a sa memorie fotografică, amintindu-i lui Harvey motivul pentru care a ales să se facă avocat.
“Costume” (Suits), serial difuzat în fiecare sâmbătă, începând cu ora 22, la EuforiaTV, este unul din elementele forte ale grilei cu care canalul îşi răsfaţă telespectatoarele. De asemenea, sub conceptual “Euforia vine din noi”, oferta de conţinut mai cuprinde o suită de programe precum reality show-ul “Prodanca şi Reghe: La plăcinte înainte”, dar şi seriale de succes ca “Dr House”, “Fairly Legal”, “Private Practice” sau “Revenge”, a declarant Nicu Damu, Marketing Manager Euforia TV, Antena2 , GSP TV.
Şi vedetele Antenei 1 au fost cucerite de serialul american
GEANINA VARGA - “Mă uit cu drag la serial, este captivant şi foarte bine realizat, vă recomand cu toată căldura să-l vizionaţi.”
ALEXANDRA BĂDOI - “Sâmbătă seara, de la ora 22.00, trebuie neapărat să vă uitaţi la acest serial. Sunt fan Suits.”
Printre cei prezenţi la eveniment s-au numărat personalităţi din domeniul bancar, juridic şi media. Chivas, parte a grupului Pernod Ricard a încântat audienţa cu whisky-ul Chivas Regal, vechi de 12 ani.
Colecţia capsulă SUITS by SARTO pune accentul pe atenţia orientată către detalii, materiale fine, adecvate purtării zilnice cât şi ceremoniei şi pe congruenţa între personalitatea, ocupaţia şi hobby-urile celui care poartă costumul şi haina pe care o îmbracă.
Colecţia se adresează persoanelor tinere şi energice, aflate la început de carieră, care adoptă un stil tineresc şi dinamic, exact ca Mike Ross, unul dintre protagoniştii serialului SUITS. În egală măsură se adresează şi bărbaţilor care au deja un statut social şi au nevoie de o prelungire a personalităţii lor, adoptând un stil power business, exact ca Harvey Specter, avocatul din serialul SUITS.
Colecţia este adaptată şi personalizată până în cele mai mici detalii, diferenţele fiind făcute de fineţea ţesăturii, reverele sacoului, modelul costumului şi a tipului de croi. Atenţia este orientată şi către latura cromatică, culorile fiind un factor decisiv la nivel subconştient, fie că vorbim despre o întâlnire cu board-ul de conducere, fie că vorbim despre o negociere cu un partener internaţional.
Despre Euforia TV, parte a Intact Media Group
“Euforia vine din noi” este statement-ul canalului premium de entertainment, lifestyle şi seriale dedicate femeii moderne. Istoria de şapte ani a canalului a marcat o permanentă diversificare a conţinutului din zona lifestyle, acoperind toate sub-categoriile de interes pentru target-ul feminin: cooking, talkshow, sănătate şi elemente de conţinut local (reality), aparte prin unicitatea lor.
Postul Euforia TV face parte din trustul Intact Media Group, singurul grup de media autohton, din care mai fac parte Antena1, Antena 2, Antena3, Antena International, Gsp TV, posturile de radio Radio ZU şi Romantic FM, publicaţiile Jurnalul Naţional, Gazeta Sporturilor, revistele BBC Top Gear, Good Food şi Science World.
Despre SARTO made to measure. Un economist şi un jurnalist, Alex Moise şi Alex Drăgan, cei doi fondatori ai brandului SARTO made to measure au acumulat experienţă în consilierea vestimentară masculină, atât din pasiune şi studiu propriu, cât şi din stagiile de pregătire efectuate în Italia la renumite case de creaţie vestimentară. SARTO propune un stil de viaţă, prin accentul pus pe consilierul personal şi pe atitudinea care face diferenţa dintre un bărbat şi un gentleman.
*SARTO este primul concept-boutique masculin din România, care integrează un serviciu profesionist de consiliere vestimentară cu stilul sartorial italian al costumelor şi cămăşilor făcute pe măsură.
Pentru detalii suplimentare despre colecţia si serviciile SARTO, accesaţi link-ul următor: www.sarto.ro. Fotografii de la eveniment găsiţi accesând site-ul www.euforia.tv şi pagina de Facebook https://www.facebook.com/EuforiaLifestyleTV