x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Sistemul "Happy or Not", implementat pe aeroportul Henri Coandă

Sistemul "Happy or Not", implementat pe aeroportul Henri Coandă

28 Ian 2014   •   14:37
Sistemul "Happy or Not", implementat pe aeroportul Henri Coandă

Sistemul internaţional "Happy or Not", de măsurare a nivelului de satisfacţie a pasagerilor faţă de serviciile oferite a fost introdus, marţi, pe Aeroportul "Henri Coandă", primul domeniu fiind cel al parcărilor publice, a anunţat Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti.

"Sistemul «Happy or Not» aplicat în Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti include un număr de opt dispozitive, care afişează o întrebare la care pasagerii pot răspunde apăsând unul din cele patru butoane-icon (figurate de la «very happy» până la «very unhappy»). Acest sistem va monitoriza şi măsura, în timp real, nivelul de satisfacţie a pasagerilor, atât faţă de calitatea serviciilor din aeroport, cât şi faţă de angajaţii care realizează respectivele servicii" , a anunţat Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti.

Potrivit sursei citate, primul domeniu asupra căruia pasagerii îşi pot exprima gradul de satisfacţie este cel al parcărilor publice, însă în acest an vor mai fi monitorizate în acest fel serviciile de curăţenie, check-in, retail şi securitate.

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti a precizat că sistemul "Happy or Not" este prezent şi în alte aeroporturi europene, printre care Heathrow, Lutton - Londra, Newcastle, Lyon, Tallin.

×