Volumul "Politica 2.0.08 Politica Marketingului Politic", de Sorin Tudor, va fi lansat miercuri, de editura Tritonic, în prezenţa primarului Capitalei, Sorin Oprescu, şi a jurnalistului Victor Ciutacu.
La lansare, care va avea loc la Diverta Magheru, va mai participa şi directorul editurii Tritonic, Bogdan Hrib.
În prefaţa volumului, Sorin Oprescu afirmă că "încrederea este, în cele din urmă, fundamentul oricărei victorii electorale, fie că această încredere se bazează pe fapte sau doar pe speranţe. Iar dacă în timpul campaniilor electorale, rolul consultanţilor politici este acela de a comunica alegătorilor care ar fi motivele pentru care aceştia pot avea încredere într-un candidat (...) rolul lor este acela de a lucra înmpreună cu politicianul la fundamentarea acestei încrederi".
Volumul are 11 capitole mari, care descriu, într-un mod amplu, marketingul politic, comunicarea politică, rolul consultantului politic şi relaţia dintre mediatizare şi manipulare.
Sorin Tudor este Managing Director al Project 365 Communication, companie a cărei expertiză acoperă zona marketingului politic, relaţiilor publice şi comunicării. În 1990, acesta şi-a început cariera în jurnalism, iar în 1993, în domeniul relaţiilor publice. Între 1999 şi 2000, Tudor a predat cursul de Relaţii publice şi advertising în cadrul Facultăţii de Ştiinţe Politice a Universităţii din Bucureşti.
A început să activeze în domeniul marketingului din 1996. A coordonat activităţi de marketing politic la nivel naţional şi regional, în campaniile electorale din 1996, 2000, 2004 şi 2008. Începând cu 2006, s-a ocupat cu proiecte de comunicare online.
www.sorin-tudor.ro
Citește pe Antena3.ro