Antena 1 a condus miercuri, 19 aprilie, topul audienţelor în timpul difuzării emisiunilor "Acces direct" şi "Un show păcătos", precum şi în timpul Observatorului de la orele 16:00 şi 23:00. Mădălin Ionescu, Dan Capatos şi echipa ştirilor Antena 1 au ţinut telespectatorii în faţa televizoarelor, aducându-le cele mai interesante subiecte ale zilei.
Observatorul de la ora 16:00, prezentat de Nadina Câmpean, s-a situat în topul clasamentului, înregistrând la 19 aprilie, pe tronsonul orar 16:00-16:58 un rating de 2,6% şi un share 13,2% pe targetul 15-54 urban. Subiectul zilei a fost mitingul din Piaţa Victoriei, eveniment care a adus în faţa televizoarelor, la ora 16:35, 508.000 telespectatori din mediul urban.
Antena 1 a continuat să fie lider şi cu "Acces direct", emisiunea moderată de Mădălin Ionescu înregistrând o audienţă de 3,8% şi 16,2% cota de piaţă, plasându-se în fruntea programelor din intervalul orar 16:59-18:59, pe targetul 15-54 urban. Subiectele dezbătute la "Acces Direct" au surclasat posturile Pro TV şi Acasă TV. La ora 18:12, Antena 1 a fost urmărită de 834.000 de telespectatori din mediul urban, aproape dublu faţă de Pro TV, care a difuzat emisiunea "Happy Hour" şi a fost urmărit de 432.000 de telespectatori.
Ştirile difuzate de Antena 1 au revenit în topul preferinţelor telespectatorilor la ora 23:16, când 608.000 telespectatori din mediul urban i-au urmărit pe Andreea Berecleanu şi Andrei Zaharescu transmiţând cele mai importante informaţii ale zilei, de două ori mai mult decât la Pro TV. De altfel, pe întreg intervalul 23:00-23:21, Antena 1 a fost lider de piaţă, înregistrând 4,4% rating şi 13,9% share pe targetul 15-54 urban, surclasând Pro TV şi Prima TV.
Deja obişnuit să stea în fruntea clasamentelor de audienţă, "Un show păcătos" nu cedează nici de această dată locul fruntaş. Miercuri, show-ul găzduit de Dan Capatos a înregistrat o audienţă medie de 2,7% şi o cotă de piaţă de 16,6% la nivelul targetului comercial 15-54 urban. Punctul maxim a fost atins la ora 24:14, cand Antena 1 a fost urmărită de 428.000 de telespectatori din mediul urban, şi de această dată numărul telespectatorilor fiind mai mult decât dublu faţă de cel înregistrat de Pro TV. (C.S.)