Spotul realizat de Autoritatea Electorală Permanentă (AEP) pentru informarea alegătorilor privind referendumul este recomandat de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) radiodifuzorilor ca fiind de interes public.
Într-o adresă transmisă CNA, Autoritatea Electorală Permanentă precizează că spotul pentru referendum este postat pe pagina de Internet şi de Facebook a AEP din 18 mai.
AEP adaugă că demersurile legale de realizare a acestuia, în parteneriat cu TVR, au fost demarate imediat abia după apariţia actelor normative care reglementează atât angajarea de cheltuieli pentru referendum (Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului din 8 mai privind modificarea şi completarea unor acte normative în materie electorală, precum şi pentru unele măsuri pentru organizarea alegerilor pentru membrii din România în Parlamentul European şi a referendumului din 26 mai), cât şi procedurile de vot pentru cele două tipuri de scrutin care au loc pe 26 mai - alegerile europarlamentare şi referendumul naţional.
Referitor la spotul Administraţiei Prezidenţiale privind referendumul, CNA a precizat că acesta poate fi difuzat în emisiunile electorale, conform legii. AGERPRES