Categoria unui hotel vorbeşte, în aproape toate cazurile, ceva despre blazonul său.
Stelele, spunea un contemporan, nu se aşază cu mâna şi nici nu cad printre degete. Stelele unui hotel înglobează istoria, valoarea construcţiei şi a utilităţilor sale, munca întregului personal. Despre stele hoteliere ne invită să stăm de vorba TÜV Rheinland, unul dintre cele mai puternice şi prestigioase organisme de certificare la nivel mondial. Seminarul cu genericul "Eco Hotel, Spa and Wellness - Certificările în industria hotelieră, restaurante şi pensiuni" se va desfăşura pe 15 Aprilie 2010, la Hotelul Danubius din Sovata. Cu o tradiţie de peste 138 de ani în domeniul certificãrilor,TÜV Rheinland aduce servicii de certificare în industria hotelierã şi a turismului. Astfel, expertizele TÜV Rheinland au capacitatea de a analiza şi de a oferi încredere celor care prestează servicii de turism, garantând recuperarea rapidă a investiţiilor făcute. Compania garantează calitatea serviciilor prestate, de la recepţie până în zonele de wellness, bazându-se pe standarde internaţionale.