Ministerul Turismului va iniţia în luna mai o campanie foarte puternică de promovare a turismului românesc pe plan extern, iniţiativă ce se va finaliza cu realizarea Brandului de Turism al României. çn acest scop se vor elabora studii ce vor pune clar în evidenţă avantajele României comparativ cu alte destinaţii, dar şi stabilirea imaginii pe care ţara noastră doreşte să o promoveze.
Procesul de selecţie se va desfăşura în două etape. Prima dintre ele, eliminatorie, va verifica capacitatea financiară, economică, tehnică şi profesională a consultanţilor, urmând ca apoi să fie evaluată echipa de realizare a proiectului.
Câştigătoare, va fi desemnată oferta cu preţul cel mai mic. Realizarea brandului turistic, ce se preconizează a se finaliza în luna septembrie, va costa două milioane de euro (bani alocaţi de Uniunea Europeană), dar cheltuielile totale se vor ridica la 75 de milioane de euro (incluzând promovarea lui).
IMN TURISTIC. Această iniţiativă va fi precedată de prezentarea imnului turistic al României, în zilele de 1 şi 2 mai, la Mamaia şi la Mangalia. El va fi interpretat de mai mulţi solişti, printre care şi Gheorghe Zamfir, urmând a fi promovat atât în ţară cât şi peste hotare. ßtefan Lungu, director de comunicare în Ministerul Turismului este încrezător în puterea de convingere a noului imn. "El va deveni un şlagăr anul acesta pe Litoral, pentru că este uşor de cântat şi are versuri uşor de reţinut." "Romania, the land of choice", una dintre frazele imnului, a incitat deja la discuţii.
Citește pe Antena3.ro