Gurmanzii au un nou motiv sa astepte, luna de luna, invitatia la un festin gastronomico-jurnalistic. Ieri s-a lansat pe piata revista "Good Food", publicatie care isi propune din start sa se situeze la granita dintre arta culinara si mondenitati.
In Marea Britanie, "Good Food" s-a lansat in 1989 si a devenit rapid una dintre cele mai bine vandute reviste a acestui segment de piata. Editia romaneasca se adreseaza unui public bine definit. Cea mai mare parte a spatiului editorial, 70%, fiind alocat articolelor pentru femei, iar restul de 30% indreptandu-se catre barbati. IMBINARE. Caracteristica publicatiei este data de imbinarea dintre bucatarie si societate, iar majoritatea retetelor propuse sunt simple, nu au o durata de preparare mai mare de o jumatate de ora si ingredientele pot fi procurate cu usurinta de la orice supermarket. Pentru cei care obisnuiesc sa ia masa in oras, exista si o sectiune de analiza a localurilor si a restaurantelor. Si pentru ca am vorbit mai sus despre mondenitate, nu trebuie sa uitam sa mentionam ca "Good Food" isi propune sa trasnforme personalitatile in oameni simpli, care vor gati, vor povesti din experientele lor culinare, dar si despre viata, despre moarte, despre filozofiile lor. Reporterii "Good Food" se vor afla in mijlocul evenimentelor culinare, asa incat cititorii publicatiei vor fi la curent cu tot ceea ce se intampla in acest domeniu. "Gateste cu incredere", "La masa cu prietenii", "Ancheta Good Food", "Meniuri pentru copii", "Retete rafinate", "Design pentru bucatarii", "Shopping" sunt doar cateva dintre rubricile care ii vor incanta pe cititorii revistei luna de luna.Citește pe Antena3.ro