x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Culinar Vacanţa poate să înceapă... pe site

Vacanţa poate să înceapă... pe site

de Magda Cristina Ursache    |    11 Oct 2010   •   00:00

Un raport al PhoCus Wright European cu privire la obiceiurile consumatorilor de programe de călătorii arată că un procent tot mai mare din rândul acestora obişnuiesc să consulte site-urile specializare atunci când îşi planifică vacanţele. Înţelegerea motivelor pe care consumatorii le au atunci când consultă astfel de site-uri este vitală pentru companiile care doresc să îşi atragă clienţi pentru produse şi servicii turistice, folosindu-se de suportul online.

Studiul efectuat de PhoCus Wright European arată că nu preţurile joase sunt cele care interesează cel mai mult, ci o experienţă prealabilă pozitivă, postată de un alt consumator care a beneficiat de acele produse sau servicii turistice. Acest tip de interes a fost manifestat de aproape jumătate dintre turiştii din Marea Britanie şi Germania şi de aproximativ 38% dintre consumatorii de servicii turistice francezi chestionaţi în cadrul acestui studiu.

Pe locurile următoare, între motivaţiile celor care îşi aleg destinaţiile de vacanţă cu ajutorul site-urilor de profil, britanicii au pus site-urile cu oferte şi preţuri bune (44%) şi încrederea pe care o au în brand (35%). Pentru călătorii francezi, încrederea în brand e importantă în proporţie de 34%, în vreme ce preţurile sunt importante pentru 32% dintre repondenţi. Germanii sunt interesaţi de ofertele care sunt prezentate amănunţit şi conţin multe fotografii (36%), precum şi de preţurile avantajoase (32%).

Concluzia studiului este că site-urile companiilor de turism trebuie să facă mai mult decât să livreze date minimale despre ofertele de vacanţe şi să îi atragă pe vizitatorii paginii web şi în extrasezon, cu informaţii interesante, care să îi fidelizeze şi să îi provoace să aleagă un nou produs turistic.

×
Subiecte în articol: travel news