Aproape 6.000 de persoane au trecut pragul Salonului Vintest desfasurat la Bucuresti. La eveniment au participat peste 200 de producatori de vin, companii de servicii si accesorii, asociatii profesionale si institutii. Vizitatorii au primit cate un pahar intr-un saculet si au fost invitati sa se bucure de toate sortnimentele de vin prezentate in cadrul expozitiei, una dintre marile ambitii ale organizatorilor fiind aceea de a educa publicul in spiritul traditiei vinului romanesc. Evenimentul s-a desfasurat sub patronajul a doua ministere direct interesate de industria vinului: Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale si Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului. Organizatorii spun ca acest salon a fost numai un prim pas in procesul greoi de promovare a vinurilor romanesti, dar eforturile trebuie continuate. "Promovarea vinului romanesc intr-un cadru profesionist este o necesitate. Dupa prima editie Vintest, Salonul pe care-l merita vinurile romanesti inca nu are consistenta pe care ne-o dorim. Noi am facut primul pas. Ne pregatim de al doilea', arata organizatorii Vintest.