Principalele forme sub care numele mari din industria de lux ajung in tara noastra sunt fie sub forma de franciza - la un nivel foarte scazut in prezent - , fie "la gramada" cu cateva produse sub "tutela" vreunei firme de distributie.
Pe partea de moda feminina si accesorii in Romania avem in prezent branduri ca: Escada - care este deschisa sub forma de franchiza, Hugo Boss - franchiza, Max Mara - franchiza, Gianfranco Ferre - cu linia a doua denumita GF Ferre doar distributie in sistem multi-brand, Roberto Cavalli - cu linia a doua denumita Just Cavalli distributie de tip multi-brand, Alberta Ferreti - ca distributie de tip multi-brand, Moschino, Ungaro distributie de tip multi-brand, Chloe - linia a doua distributie de tip multi-brand, Dolce Gabbana linia a doua denumita D&G - distributie de tip multi-brand, Krizia, Laura Biagiotti, Rocobarrocco, La Perla - distributie mono-brand. DOAR CU LINIA A DOUA. Paco Rabanne - distributie de tip multi-brand, Giorgio Armani doar distributie de tip multi-brand pe partea de accesorii, Feraud - distributie de tip multi-brand, Lorenzini - distributie de tip multi-brand, Valentino cu cateva produse din linia doua a casei denumita RED - si asa fiind din ce in ce mai putin prezenta pe piata si Trussardi - distributie de tip multi-brand.Citește pe Antena3.ro