Modelele au defilat cu jachete de costum în două tonuri cu revere triunghiulare, rochii asimetrice și pelerine, pantaloni aurii strălucitori și cravate subțiri care formau o săgeată la vârf.
Însoțitorii au luminat cu reflectoare modelele în timp ce acestea își croiau drum pe podiumul amenajat în magazinul emblematic gol al mărcii, care se află în renovare.
În vitrinele magazinului - situat vizavi de Palatul Elysee din Franța - au fost proiectate holograme rotative, iar un model a purtat proiecția tridimensională într-o geantă de mână.
Strănepotul regretatului designer, Rodrigo Basilicati Cardin, care a preluat frâiele brandului după moartea lui Cardin în 2020, a declarat că a lucrat cu studioul de design pentru a diminua aspectul, care a fost realizat din materiale reciclate, precum și din țesături care au stat în depozit timp de decenii.
Căutând să stârnească interesul pentru marcă în rândul mulțimilor mai tinere, Basilicati Cardin a spus că a organizat concursuri pentru a aduce talente din alte țări, precum Mexic și Coreea de Sud, pentru stagii la marcă.
„Scopul meu este să gestionez eticheta și să o aduc pe drumul cel bun”, a spus el, vorbind cu jurnaliștii după spectacol, în timp ce saluta invitații, printre care cântăreața franceză Mireille Mathieu.
(sursa: Mediafax)