In cadrul saptamanii modei din Milano, Miuccia Prada a prezentat o colectie pentru barbati plina de prospetime si linii clare, incercand o evadare din starea de stagnare ce parca invadase moda pentru barbati. In viziunea Miucciei, moda trebuie sa devina mai egalitarista si sa se adreseze unor noi consumatori, nu doar catorva oameni sofisticati.
Astfel, Prada a ales sa se intoarca la siluete delicate, tesaturi stralucitoare si fine, nylon, imprimeuri si simboluri grafice diversificate ce evidentiaza simtul estetic populist al Miucciei: stele (nu neaparat rosii) imprimate pe camasi si cravate sau decorand saculeti sic, de spate, confectionati din nylon - atractia sezonului, simboluri in forma de inima, ce dau viata unei colectii aparent sobre. Rezultatul a fost o colectie perfect echilibrata, usor de purtat, genul de haine prin care Prada si-a cladit imperiul. Colectia prezentata la Milano se caracterizeaza printr-o croiala clasica in stilul printului de Wales, o dulceata fortata prin costume in nuante de albastru acvatic, camasi roz-sters, pulovere de culoarea muschiului de padure, pantaloni cu pliuri mai putin accentuate avand o noua taietura. CLASIC SI NOU. De ce Prada e intodeauna inaintea celorlalti? Pentru ca acest brand are abilitatea de a inventa o noua moda masculina clasica, ca si cum ar fi existat dintotdeauna. Dupa cateva sezoane cu haine pline de efecte trasnite, de data acesta, orice piesa din colectie - incluzand palariile ce infasurau capul modelelor - putea cobora direct pe strazile din Milano. Prada s-a adresat astfel lumii reale si viitorului acesteia. Prada este una din marcile cu care compania CPP se afla in discutii pentru lansarea in Romania in urmatorii trei ani.Citește pe Antena3.ro