x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Schimbare la Netflix. Românii vor fi afectați

0
12 Mar 2021 - 18:26
Schimbare la Netflix. Românii vor fi afectați

Netflix a început să testeze restricţionarea conturilor partajate mai multor persoane, solicitându-le utilizatorilor să îşi creeze un cont separat dacă nu vizionează conţinutul video împreună cu abonatul, informează CNBC.

„Dacă nu trăieşti împreună cu proprietarul acestui cont, trebuie să îţi creezi un cont nou pentru a putea urmări în continuare programul”, reiese din mesajul transmis de platforma de streaming câtorva sute de utilizatori.

Aproape 33% din toţi clienţii Netflix îşi împart parola împreună cu cel puţin altă persoană, conform firmei de cercetare Magid. Un abonament „basic” costă 8,99 dolari pe lună, în timp ce un abonament „standard”, care le permite utilizatorilor să urmărească un program pe două ecrane în acelaşi timp, ajunge lunar la 13,99 dolari.

De-a lungul timpului, Netflix nu a făcut aproape nimic în privinţa conturilor folosite de mai mulţi oameni, întrucât numărul mare de abonaţi şi creşterile pe bursă au compensat temerile generate de veniturile pierdute.

Netflix a anunţat la începutul anului că a atins pragul de 200 de milioane de abonaţi, însă acţiunile au lăsat de dorit pe măsură ce investitorii s-au reorientat către alte companii. De altfel, gigantul american trebuie să se confrunte cu o competiţie tot mai puternică, incluzând aici Disney+, HBO Max şi Amazon Prime Video, printre altele.

Disney+ a depăşit recent 100 de milioane de clienţi, prag atins la doar un an şi jumătate de la lansare. Prin comparaţie, Netflix a ajuns la un asemenea număr în T3/2017, la zece ani după ce a creat platforma de streaming.

Sursa: Mediafax

Citeşte mai multe despre:   netflix
Serviciul de email marketing furnizat de