De cateva saptamani, vedetele au ajuns la mana fanilor, care nu se sfiesc sa le taie cu cutitul si sa le intepe cu furculita. Nu e o gluma. Rares de la Impact ofera amatorilor de dulce clatite cu nume celebre.
DANA CIOBANU
MAESTRU. Rares stie cel mai bine cum se face desertul lui preferat
|
NASI. Cantaretul a inceput sa-si sune prietenii - colegi de breasla, pentru a le cere acordul ca numele lor sa apara in meniu. Nimeni nu s-a impotrivit cand a auzit despre ce e vorba, ba celebritatile chiar au tinut sa-si testeze clatitele tize. 69, Activ, Ca$$a Loco, Class, Impact, DJ Project, Dax sunt doar cateva dintre numele care se regasesc pe lista gandita de Rares: "Prietenii mei au acceptat cu mare bucurie sa imprumute ceva din celebritatea lor clatitelor mele. Unii au fost multumiti cu retetele propuse de mine, altii au venit cu cereri speciale. Cei de la Kiss FM au fost intr-o zi pe aici si au propus o reteta de clatita sarata, cu ciuperci, ceapa calita, afumatura si altele. Am facut-o si am botezat-o, evident, Kiss FM".
Ultima inventie este clatita Dax, cu carnati cabanos si sos remoulade. "Stateam la masa cu un grup de prieteni, printre care si Dax, si, mai in gluma, mai in serios, l-am intrebat daca are ceva impotriva sa-l includ pe lista de meniu. Nu mi-a dat nici un raspuns atunci, dar dupa cateva zile l-am anuntat ca e "pe piata"", spune Rares. Investitia nu este deloc mica: 5.000 de euro doar pentru amenajare, fara a mai vorbi de chirie.
MUZICA SI CLATITE. Cantaretul este insa increzator in afacerea lui, chiar daca deocamdata este intr-o perioada de cautare a angajatilor ideali. "Zilele astea eu insumi servesc la masa, pentru ca nu are cine. Nu ma deranjeaza, dar nu voi putea face asta la infinit, pentru ca vreau sa ma tin serios de muzica. Si asa ultima luna a avut un ritm infernal. Ziua munceam in clatitarie, noaptea mergeam la studio, sa inregistram noile piese. In saptamanile urmatoare vom filma un videoclip si vom iesi pe piata cu albumul nou. Nu mai stiu cand mancam, cand dormeam si cum a trecut timpul. De-acum, lucrurile se vor mai linisti, chiar daca mai e de munca", crede Rares.
Citește pe Antena3.ro
STRATEGIE
"M-am tot gandit ce profil ar trebui sa aiba clatitele mele pentru a avea impact la clienti. Pentru ca in vecinatate se afla un liceu, mi-am zis ca deserturile mele vor avea numele vedetelor preferate de adolescenti"
GUSTURI
"Cei de la Kiss FM au fost intr-o zi pe aici si au propus o reteta de clatita sarata, cu ciuperci, ceapa calita, afumatura si altele. Am facut-o si am botezat-o, evident, Kiss FM"
OSPATAR
"Zilele astea, eu insumi servesc la masa, pentru ca nu are cine. Nu ma deranjeaza, dar nu voi putea face asta la infinit, pentru ca vreau sa ma tin serios de muzica" - Rares Timis, trupa Impact
PLANURI
Rares intentioneaza sa le ofere clientilor nu doar clatite gustoase, ci si cate o amintire pentru acasa. "Daca oamenii tot vin sa manance desertul care poarta numele cantaretului preferat, m-am gandit sa dau la fiecare clatita, o fotografie a respectivei vedete, cu autograf. Deja am promisiunea lui DJ Project ca ma va ajuta in acest demers. Mai vreau sa afisez pe un perete poze cu toate vedetele care au trecut pe aici, sa se "manance"."