x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Monden Cui si-au vandut imaginea

Cui si-au vandut imaginea

08 Mai 2004   •   00:00

Celebritatea, marca inregistrata in catastif, aduce atatea avantaje incat mai ca vedetele nu le pot duce uneori. Atunci cand persoanele publice devin foarte populare au toate sansele sa-si vanda scump imaginea.

S-au ales ori cu bani ori cu produsele carora le-au imprumutat imaginea sau, in cele mai bune situatii, si cu bani, si cu obiecte. Iar partenerii de afaceri au castigat imaginea VIP-ului, de care se pot folosi atata vreme cat nu le expira contractul.

Sistem cu scutere

Andreea Marin a fost aleasa imaginea unei marci auto, despre care frumoasa prezentatoare a „Surprizelor" spunea ca se potriveste de minune cu stilul ei de viata. Ca sa ramanem tot in sfera mijoacelor de locomotie pe patru sau pe mai putine roti, amintim si de Emanuel, fostul membru Stigma, care de curand a semnat un contract de exclusivitate cu o firma renumita de motociclete, iar cei de la Sistem erau, la un moment dat, imaginea unei firme de scutere.

Luciu si batonul de slabit

Fiecare cu bafta lui! De la cai putere, la produse de vestimentatie sau de incaltaminte. Baietii de la Ca$$a Loco si-au asociat imaginea cu a unei marci vestimentare straine si au reusit astfel sa se imbrace din cap pana-n picioare. Nicoleta Luciu s-a ales cu 10 mii de euro si zeci de kilograme de batoane de slabit, pentru ca este imaginea unor ciocolate, care de altfel, se vand pe piata la un pret derizoriu. Iar Alina Sorescu ne-a aratat si ne arata in continuare ce par frumos si stralucitor are. La nici 18 ani, Alina si-a asociat imaginea cu a unei vopsele de par. Sa tot fii vedeta! (Roxana I. Ancuta)
×
Subiecte în articol: antimonden imaginea