x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Monden La faliment - Vedeta fara voie

La faliment - Vedeta fara voie

de Miron Manega    |    12 Mar 2006   •   00:00
La faliment  -  Vedeta fara voie

Avem o noua vedeta tv: Adrian Nastase. Vizibilitatea sa a atins cote de neimaginat, ceea ce ar putea starni invidia unor vedete cu vechi state, care n-au reusit aceasta performanta.



ACVARIUL CU PISICI
Avem o noua vedeta tv: Adrian Nastase. Vizibilitatea sa a atins cote de neimaginat, ceea ce ar putea starni invidia unor vedete cu vechi state, care n-au reusit aceasta performanta. Poate doar Traian Basescu sa-l fi depasit. Numai ca presedintele tarii are veritabile veleitati de VIP, spre deosebire de Adrian Nastase, care, la acest capitol, are gratia unui elefant intr-un magazin de sticlarie. Sau, ca sa fim in ton cu titlul rubricii, Adrian Nastase se simte in fata camerelor ca pisica in acvariu. Un nivel de vizibilitate similar l-a mai realizat Irinel Columbeanu, ale carui nazdravanii mondene i-au adus mai multa notorietate decat toate performantele sale manageriale. Lista ar putea continua cu toate imposturile posibile ce se deruleaza nonstop la televizor, schilodindu-ne mintea, sufletul, sistemele de valori. Avem si institutii-vedeta: Parlamentul si Justitia. Amandoua s-au transformat in arene ale batjocurii publice. Comice in aparenta, inspaimantatoare in esenta, ele si-au pierdut, pentru cine stie cate mandate de acum incolo, credibilitatea in fata electoratului. Magnifica batalie pentru termopane a dat cu precizie masura competentei si seriozitatii celor care ne guverneaza siguranta sociala. Revenind la vedeta fara voie Adrian Nastase, el a castigat un capital de imagine care ii va fi de folos oriunde, mai putin in politica. Exista deja carciumi cu numele "La matusa Tamara", preparate culinare "oua à la Cornu" etc. Pluteste in aer "Consignatia Adrian Nastase". Ei bine, de ce nu? Nici Parlamentul, nici Justitia nu au la indemana optiunea marketingului, cu promovarea gata facuta. Dar adevaratii si marii perdanti suntem noi, cei care ne amuzam in fata televizoarelor.

×
Subiecte în articol: antimonden