Panouri publicitare cu chipurile unor vedete de prim-rang sunt amplasate strategic in magazinele din tara sau pe marginea soselelor. Aceasta este o gaselnita a afaceristilor de a-si salta vanzarile chiar si la produsele de uz casnic.
Ce nu fac vedetele pentru un ban in plus! Zici sa iei o pauza, vorbesc despre noi, ziaristii, de la sectia Monden, dar iata ca nici pe strada sau prin magazine nu mai reusim sa scapam de figurile unor VIP-uri. DEMODATI. De pilda, pe peretii Magazinului Titan troneaza doua panouri publicitare, de dimensiuni impresionante, cu vedeta Prima TV Iulia Fratila, dar si cu Cabral. Imbracati la patru ace, in tinute marca House of Art, si cu zambetul comercial la purtator. Cum pozele au fost executate in urma cu mai bine de trei ani, apar doua mari inconveniente: croiala hainelor e depasita, iar cei doi s-au maturizat vizibil din punct de vedere fizic. Deci s-ar cere o reactualizare a fotografiilor. Cat o priveste pe Nicoleta Luciu, senzuala vedeta tv a devenit deja o rasfatata a reclamelor. Dupa ce a devenit faimoasa, imprumutandu-si imaginea unui produs de slabit, iata ca o alta firma i-a batut la usa. Sloganul "Luciu vine de la sine" e format dintr-un amuzant joc de cuvinte legat de numele ei de familie. JOC DE CUVINTE. Dupa cum lesne observam, vedeta sta lungita pe parchetul proaspat lustruit, ceea ce ii confera o stare de bine. Din punct de vedere gramatical exista insa o mare problema, caci corect se scrie "luciul". Dar, deh, lozincile nu au nevoie si de avizul Academiei Romane. Dupa mai bine de doua zile de munca, vedeta Pro TV, mai nou actrita de telenovele, si-a rotunjit substantial contul cu 10.000 de euro. "Exista panouri publicitare cu chipul ei pe marginea soselei din Constanta, dar si in magazinele de profil din Cluj. Bineinteles ca vanzarile la acest lac pentru parchet au crescut brusc. Dar si batoanele de slabit Redis se vand ca painea calda, caci toata lumea stie deja ca Nicoleta a reusit sa slabeasca 10 kilograme cu ajutorul lor", ne-a declarat impresarul acesteia, Cristian Dulgheru. A DAT CHIX. O vreme, si Mugur Mihaescu, zis Leana luâ Partag sau Garcea, a gasit de cuviinta sa-si foloseasca imaginea pentru propria marca de biscuiti, "Garcea". Biscuitii erau gustosi, Mugur cu chipiul de politai ne imbia sa cumparam produsul alimentar, deci erau asteptate vanzari-record. Aiurea! Afacerea a durat doar cateva luni, pe motiv ca Mugur nu s-a asociat cu cine trebuia. Dupa aceasta experienta, comicul a declarat, la vremea respectiva, ca mai bine continua sa faca televiziune si film, renuntand, astfel, la ideea de afaceri.
PE STRADA LIPSCANI
|
Desi nu s-a casatorit, si nici ca se grabeste, vedeta postului National TV Catrinel Sandu face, de mai bine de trei ani, reclama la rochiile de mireasa "Christiane Philippe". Poate ca n-am fi aflat niciodata de acest contract daca nu era cat pe ce sa ne impiedicam, pe Strada Lipscani, de un panou din care Catrinel ne zambeste angelic. "De mai bine de patru ani colaborez cu ei, iar vanzarile au crescut simtitor. Cu toate ca nu oricarei femei i-ar sta bine cu modelul promovat de mine in fotografii, viitoarele mirese se inghesuie sa-si comande aceeasi tinuta. De fapt, e un mod de a te lauda la nunta ca porti modelul «Catrinel Sandu». Nu ma deranjeaza ca panoul publicitar este asezat pe Lipscani, caci mai toate firmele celebre de rochii de mireasa isi au sediul acolo. Atat de mult imi plac rochiile promovate de aceasta firma, incat si eu, la nunta mea voi alege un model din magazin".
|
Citește pe Antena3.ro