Jurnalul.ro Viaţă sănătoasă (P) Tratamente împotriva îmbătrânirii: Matuzalem – Molecula Vieții

(P) Tratamente împotriva îmbătrânirii: Matuzalem – Molecula Vieții

de Diana Scarlat    |    28 Feb 2019   •   17:00
(P) Tratamente împotriva îmbătrânirii: Matuzalem – Molecula Vieții

Oamenii și-au dorit întotdeauna să rămână tineri și au încercat multe metode de oprire a proceselor fizico-chimice care deteriorează organismul. Astăzi, după zeci de ani de studii moderne, această dorință este la un pas de a fi îndeplinită, cu ajutorul unor produse naturiste a căror eficiență a fost studiată în timp. Una dintre descoperirile a 2 biofizicieni slovaci, rodul a 30 de ani cercetare, fost patentata sub denumirea de Molecule of Life: Molecula Vieții, pe baza căreia a fost creat suplimentul alimentar Matuzalem. Beneficiile pe care le aduce acest produs sunt incetinirea îmbătrânirii, reducerea efectelor negative ale stresului oxidativ și întărirea sistemului imunitar, protectie cardiovasculara

Matuzalem face parte din categoria produselor naturiste și este rezultatul a 30 de ani de muncă de cercetare, având brevet patentat internațional (EP 1999935267), referitor la denumire - Molecule of Life -  tehnologie de fabricare, etc. „Conține flanovoide, molecule stem vegetale extrase nanotehnologic, ce acționează asupra refacerii celulare a organismului. Din punct de vedere al conținutului de substanță activă, Matuzalem a fost conceput în așa fel, încât consumul lui să nu exercite efecte toxice asupra organismului. Datorită proprietatilor fundamentale, în principal datorită numărului mare de electroni, moleculele de Matuzalem sunt incluse în categoria scavenger (de captare). Aceasta este cea mai remarcabilă categorie de antioxidanți. Proprietățile scavenger, din punct de vedere al captării de radicali liberi, reprezintă cel mai înalt nivel de eficiență. Comparativ cu alte substante cu efect antioxidant, unul dintre principalele caracteristici ale produsului Matuzalem este faptul că nu captează radicalii liberi de tip L”, explică consultantul Florea Florin Robertino, reprezentantul autorizat al produselor Matuzalem în România.

12 caracteristici importante ale produsului

În urma studiilor efectuate timp de trei decenii s-a constatat că Matuzalem reduce nivelul colesterolului, reduce stresul și oboseala, detoxifică organismul, îmbunătățește calitatea vietii, întărește sistemul imunitar, diminuează efectele secundare ale medicamentelor. De asemenea, prelungește viața, îmbunătățește starea generală de sănătate mentală, protejează ADN-ul, încetinește degenerarea celulară prematură, îmbunătățește mobilitatea articulațiilor și, nu în ultimul rând, netezește ridurile. „S-a dovedit științific faptul că Matuzalem poate proteja ADN-ul situat în nucleul celulelor. De asemenea poate preveni deteriorarea acestuia și poate restaura starea de echilibru energetic al moleculelor celulelor. Cei care nu suportă gustul sau mirosul medicamentelor, în general, trebuie să știe că Matuzalem este un produs natural inodor și insipid. Capsulele vegetale au fost create astfel încât să nu aibă nici miros, nici gust, folosindu-se tehnologiile avansate, utilizate în procesul de fabricare”, mai spune consultantul. Din studiile efectuate în laboratoarele care cercetează efectele pe termen lung ale produsului naturist reiese că până în prezent, consumatorii de Matuzalem s-au bucurat de îmbunătățirea calității vieții, în mod semnificativ.. Matuzalem amplifică efectele de vindecare ale medicamentelor și este capabil să atenueze sau să neutralizeze unele dintre efectele secundare ale medicamentelor”, mai explică consultantul.

Compoziția pe bază de plante

Compozitia echilibrată a flavonoizilor si polifenolilor din extractul de plantă de ceai  Camellia sinensis, baza conceptiei produsului Matuzalem,si struguri roșii, combinata cu vitaminele B2, B6, B12 si Vitamina C, este preparată astfel încât să aducă organismului efecte complexe pentru  diverse funcții de bază ale celulelor și țesuturilor. „Se are în vedere mai ales protecția împotriva radicalilor liberi de oxigen, care apar într-o situație în care celulele intră în condiții de stres. Acest stres poate avea diverse cauze, de exemplu: radiații ionizante externe dăunătoare, influențe chimice, dezechilibre metabolice cauzate de bolile emergente. Matuzalem acționează prin susținerea funcționării unei întregi serii de enzime și menține un ciclu celular regulat, pe baza informațiilor genetice, totodată protejând împotriva atacurilor bacteriilor și virușilor. Este numit „molecula vieții“ deoarece ajută la menținerea funcționării homeostatice de bază a celulelor”, explică consultantul.

Matuzalem încetinește procesul de îmbătrânire, menține starea de sănătate, regenerează și întinerește organismul. Este un puternic antioxidant, datorită moleculelor stem vegetale, care ajută sistemul imunitar să facă față factorilor nocivi întâlniți zilnic.

Consultant Florea Florin Robertino