x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Care e VAN-ul anului

0
Autor: Tudorel Muşat 01 Ian 2021 - 15:42
Care e VAN-ul anului


Autovehiculul comercial internațional al anului 2021 a fost desemnat Opel Vivaro-e. Disponibil în trei versiuni de lungime și cu multe variante de caroserie, modelul electric Vivaro-e ajută profesioniștii să beneficieze de o mobilitate fără compromisuri cu zero emisii. Clienții modelului Vivaro-e pot alege între două variante ale bateriei litiu-ion, în funcție de ce nevoi au: de 75 kWh, pentru o autonomie de până la 330 de kilometri, sau, pentru cei care își utilizează autovehiculul mai puțin intens zi de zi, de 50 kWh, pentru o autonomie de până la 230 km, ambele calculate pe baza ciclului WLTP. Având la bază platforma Groupe PSA EMP2, Vivaro-e oferă o gamă largă de sisteme de asistență pentru șofer precum head-up display, funcții de asistență pentru menținerea benzii de circulație, recunoașterea extinsă a indicatoarelor rutiere, detectare a somnolenței șoferului, avertizare privind o coliziune frontală cu frânare automată de urgență. Modelul comercial electric al producătorului auto german a fost ales de un juriu de experți format din 24 de jurnaliști și editori ai unor reviste independente, specializate în autovehicule comerciale ușoare.


 

Serviciul de email marketing furnizat de