x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Gerul din România afectează industria auto. Fabrica Renault din Algeria, închisă

0
24 Ian 2016 - 12:28
Gerul din România afectează industria auto. Fabrica Renault din Algeria, închisă Marin Raica/Intact Images


Echipele de montaj de la uzina Renault de la Oran (Algeria) sunt în şomaj tehnic de câteva zile, din cauza lipsei pieselor şi a altor elemente importate de la uzina Renault din România, unde temperaturile deosebit de scăzute au dus la oprirea liniei de producţie a pieselor destinate uzinei din Algeria pentru producţia modelului Renault Symbol, informează surse citate de cotidianul Liberté Algerie.

Sursele susţin că reluarea producţiei la uzina din Algeria este programată pentru ultima săptămână din ianuarie, cu condiţia îmbunătăţirii condiţiilor meteo în România.

"Exceptând motoarele care sunt importate din Spania, toate celelalte elemente componente sunt aduse de la uzina Renault din România, unde angajaţii algerieni au efectuat stagii de formare şi perfecţionare", a explicat un salariat.

De asemenea, cotidianul Liberté Algerie precizează că uzina Renault Algeria nu şi-a putut atinge obiectivul de producţie propus pentru 2015, în condiţiile în care de pe porţile uzinei au ieşit doar 20.000 de automobile Renault Symbol, în loc de 25.000 cât se preconiza iniţial. În aceste condiţii, uzina Renault din Algeria este pe punctul de a face noi angajări pentru a putea lucra în trei schimburi şi a putea face astfel faţă cererii.

La începutul acestei săptămâni, grupul auto francez Renault, proprietarul Dacia, a anunţat că în 2015 vânzările mondiale au crescut cu 3,3% până la nivelul record de 2,801 milioane vehicule. Este al treilea an consecutiv de creştere a vânzărilor grupului Renault, astfel că în prezent cota de piaţă mondială a grupului este de 3,2%. Grupul francez a precizat că Dacia a stabilit un nou record de vânzări, 550.920 autoturisme şi utilitare fiind vândute la nivel mondial, în creştere cu 7,70% comparativ cu 2014.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Citeşte mai multe despre:   Renault,   algeria,   ger,   romania

 

Serviciul de email marketing furnizat de