x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Inspecţia la service

0
30 Apr 2015 - 15:10
Inspecţia la service Christian Silva/Intact Images Arhiva INTACT IMAGES/Jurnalul National/Christian Silva


O vorbă în piaţa de maşini second-hand spune că mai bine pierzi 500 de lei pe o inspecţie ca la carte decât să dai 10.000 de euro pe o troacă. Dacă vrei să-ți iei o maşină rulată, cel mai indicat pas, până la acte, e să treci pe la un service, de preferinţă unul ales aleatoriu sau unul în care ai încredere. Înainte de a vedea cum toarce motorul, trebuie să ai în vedere elementele de siguranţă şi aproape orice mecanic cu experienţă îţi poate spune dacă maşina are probleme la structură. Abia după aceea verifici piesele ce pot fi înlocuite la direcţie şi trenul de rulare. Este indicat să verifici şi noxele, şi erorile stocate în calculator, dar cu un aparat profesional, nu cu un gadget de 50 de lei.
 
Citeşte mai multe despre:   service,   second hand

 

Serviciul de email marketing furnizat de