Bazată pe Ninja H2, motocicleta are un motor supraalimentat de 1,0 litri (998 cc) cu patru cilindri, care a fost modificat pentru a funcționa cu hidrogen în loc de benzină. Hidrogenul este injectat direct în cilindri, în timp ce motocicleta funcționează pe baza unui proces de combustie tradițional. Motorul nu este singura modificare, deoarece motocicleta a fost echipată cu canistre de alimentare cu hidrogen, precum și cu un „sistem de alimentare cu hidrogen” la bord. Se pare că aceste componente au fost amplasate în spate și au fost concepute pentru a arăta ca niște genți de șa rigide.
Kawasaki a organizat recent „prima demonstrație publică la nivel mondial a unei motociclete cu motor cu hidrogen de către un producător de motociclete de serie” pe circuitul Suzuka, în timpul cursei de anduranță Coca-Cola Suzuka 8 Hours. Acesta a fost punctul culminant al lunilor de muncă, deoarece proiectul a început în martie 2023 și a făcut loc unor curse de testare la începutul acestui an.