Există o soluție tehnică bazată pe o nouă generație de sisteme EGR, produsă de un nou furnizor, însă numărul mare de vehicule face dificilă înlocuirea într-un interval de timp scurt. Problema este destul de gravă, inclusiv de incendiu la bord.
Au fost astfel depistate scurgeri de glicol, un alcool folosit pentru răcirea gazelor. Acesta poate conduce cu ușurință la aprinderea gazelor de eșapament aflate la o temperatură ridicată sau a reziduurilor de ulei din motor, efectul cel mai grav fiind incendierea vehiculului, notează profit.ro.
BMW a rechemat în service aproape toată gama de automobile cu motoare cu combustie fabricate între 2010 și 2022, insclusiv Seriile 1, 2, 3, 4, 5, 6 și 7, cât și SUV-urile X1, X3, X4, X5 și X6. Mașinile sunt verificate de angajații service-ul BMW, pentru a vedea dacă există scurgeri de lichid, iar dacă este cazul, sistemul va fi înlocuit.