Un numar de 39 de proiecte în valoare de 200 de milioane de euro vor schimba în maxim opt ani identitatea urbană a zonei centrale şi de sud a Dâmboviţei. Este vorba de construcţia de noi poduri peste Dâmboviţa, pieţe pietonale şi scuaruri, şase kilometri de trasee pietonale, sute de locuri de parcare , reabilitarea urbanistică a pieţelor Universităţii, Unirii, Constituţiei şi Palatului. La acestea se va aduga cel mai scump proiect din istoria Bucureştiului, Autostrada Suspendată, investitiţe de 1,570 miliarde de euro, o şosea de 12,5 kilometri, botezată Diametrala Nord-Sud, care va permite traversare în doar în 12 minute a oraşului, Pasajul Mihai Bravu dar şi parcările subterane de la Piaţa Universităţii şi Charles de Gaulle.
6 kilometri de „autostrada pietonală”
Reorganizarea centrului Capitalei va începe cu bulevardele Magheru şi Calea Victoriei. „Autostrada pietonală” va începe din Piaţa Romană şi va ţine până la Piaţa de Flori, trecând o parte pe la Parlament iar cealaltă pe la tribunal şi Antim . Aceasta va presupune trotuare lărgite, spaţii publice cu piaţete si scuaruri. Pe Bulevardul Magheru circulaţia auto se va reduce cu cel puţin o bandă iar pe Calea Victorie circulaţia auto va fi reorganizată.
Podul Calicilor va fi refăcut
Tot pentru traficul pietonal se vor reconstrui Podul Calicilor care a fost desfiinţat dar şi podul Mihai Vodă. La Tribunal, în continuarea străzii Şelari va exista un alt pod pietonal care să asigure traversarea bulevardului până la Antim. Zona va avea şi parcaje subterane şi cafenele.
Citeste AICI despre şoseaua care traversează oraşul în 12 minute
Citeste si
China va construi un aeroport cat Insulele Bermude
Cine va conduce una din cele mai mari puteri ale lumii. "S-a stabilit deja ORDINEA"
TOP 10 oraşe cu cea mai rapida creştere din lume
Taxa care loveste in romanii din Italia. Cum vrea Fiscul din Peninsula sa scoata bani din casele din Romania