Au comunicat ani la rand in Romania pentru branduri locale si internationale. S-au gandit ca pot face acelasi lucru si in afara tarii, asa ca si-au extins afacerile dincolo de granite. Cine sunt comunicatorii romani care se simt acum ca la ei acasa in Singapore, Bulgaria, Cehia, Slovenia sau Republica Moldova?
In conditiile in care recesiunea continua in Europa, extinderea afacerilor romanesti de comunicare va continua si in urmatorii ani pe piete din tari aflate in dezvoltare. Nu ar fi de mirare sa vedem si primul caz al unei agentii locale care castiga in primul rand din pietele externe si abia apoi din industria locala.
Citeste AICI cum au cucerit comunicatorii romani pietele internationale
Citeste si
SOLUTIE de CRIZA. Functionari publici platiti prin tragere la sorti
La ce renunta spaniolii din cauza crizei
Draghi, BCE sau cum sa controlezi Europa
SCANDAL la Goldman Sachs. Doi americani au fost “tepuiti' cu 580 milioane dolari
Doamna de fier a asigurarilor. Povestea celei care a renuntat la Olanda pentru a reveni in Romania
Studiu: Super-bogatii lumii “ascund' cel putin 21 trilioane de dolari