Magazinul de mobilă Ikea a înregistrat, în primele nouă luni de la deschidere, aproape două milioane de vizitatori şi vânzări de 70 de milioane de euro
Magazinul de mobilă Ikea a înregistrat, în primele nouă luni de la deschidere, aproape două milioane de vizitatori şi vânzări de 70 de milioane de euro, estimând că va depăşi nivelul previzionat iniţial pentru primul an de activitate, a anunţat compania. “Suntem foarte mulţumiţi de rezultatele pe care le-am înregistrat în primele nouă luni de la intrarea pe piaţa din România. Vânzările din această perioadă ne arată că vom depăşi valoarea estimată de 80 milioane de euro, pe care o aveam stabilită pentru primul an de activitate pe piaţa românească”, a declarat Cornel Oprişan, retail manager Ikea România. Magazinul Ikea, deschis la 21 martie 2007, este operat în sistem de franciză de către firma Maoro Trading, în baza acordului cu Inter Ikea Systems BV, care administrează franciza Ikea la nivel mondial. Reprezentanţii firmei au anunţat că vor să deschidă în România cel mult opt unităţi, dintre care două-trei unităţi vor fi inaugurate în următorii 4-5 ani. Pentru perioada septembrie 2007-august 2008, reprezentanţii Ikea estimau la sfârşitul lunii septembrie, o cifră de afaceri de 80 de milioane de euro.
În primele nouă luni de activitate a magazinului în România, clienţii au achiziţionat peste 8,2 milioane de produse de mobilier, decoraţiuni şi accesorii. Cele mai vândute produse de mobilier au fost dulapurile, sistemele modulare de bibliotecă, precum şi canapelele, fotoliile, şezlongurile, taburetele, articolele din aceste categorii fiind comercializate în peste 1.600 de unităţi. Printre cele mai apreciate decoraţiuni şi accesorii se numără tigăile, farfuriile, borcanele, ustensilele de bucătărie, care au fost vândute în număr de peste 60.000 de bucăţi.
Citește pe Antena3.ro