Lucrările de infrastructură pentru refacerea pasajului Obor au fost terminate în nouă luni, o treime din timpul necesar, în ciuda faptului că au presupus operaţiuni destul de complexe.
Lucrările de infrastructură pentru refacerea pasajului Obor au fost terminate în nouă luni, o treime din timpul necesar, în ciuda faptului că au presupus operaţiuni destul de complexe.
"În mod normal, conform studiului de fezabilitate, durata lucrărilor trebuia să fie de 28 de luni. Noi am realizat totul în nouă luni, pentru că s-a lucrat nonstop, inclusiv sîmbăta şi duminica, dar şi noaptea", a precizat la inaugurarea pasajului Obor ing. Theodor Berna, directorul general al SC Tehnologica Radion SRL, compania care a realizat proiectul. Totuşi, primul tramvai va circula peste pasajul Obor abia în luna septembrie a acestui an. De asemenea, mai trebuie introduse şi cablurile necesare pentru sistemul de management al traficului. Proiectul "Îmbunătăţirea condiţiilor de circulaţie în pasajul Bucur-Obor" a constat în devierea liniilor de tramvai şi a reţelei de contact în axul pasajului prin realizarea unei estacade deasupra galeriei şi a staţiei de metrou, lărgirea benzilor de pe arterele adiacente în zona intersecţiilor şi modernizarea pasajului.
PROIECTE. În viitor, compania va realiza şi alte lucrări în Bucureşti. "Deja s-a început lucrul la Răzoare, iar în perioada următoare va demara şi la Buzeşti-Berzei, pe anumite tronsoane unde s-au făcut exproprierile. De asemenea, se va mai face şi o legătură între Splaiul Independenţei şi Autostrada A1 Bucureşti – Piteşti, care va avea patru benzi şi patru pasaje. Termenul de realizare pentru acest contract este de trei ani, şi totul se va face fără periclitarea circulaţiei", a mai spus directorul Tehnologica Radion.
Societatea a mai executat şi lucrările de modernizare de pe Strada Calea Moşilor şi a fost implicată şi în realizarea terminalului de la Sfînta Vineri, care va fi capătul de linie al tramvaielor 16 şi 40, precum şi pentru autobuzele 385.
DEVANSARE. Tot înainte de termen au fost finalizate şi lucrările la Şoseaua Gheorghe Ionescu – Siseşti, care s-au desfăşurat pe o distanţă de 3,3 kilometri, şi au presupus reabilitarea carosabilului şi a trotuarelor şi trecerea în subteran a tuturor utilităţilor. "Îndeplinim condiţiile necesare şi pentru a participa la licitaţiile internaţionale, unde sperăm să participăm în perioada următoare. Avem un colectiv de oameni serioşi, iar unde lucrează se vede rezultatul muncii lor. În plus, deţinem propriile cariere, balastiere, echipamente, ceea ce ne face puţin dependenţi de alte companii", a completat Berna. Potrivit lui, Tehnologica Radion a avut în 2007 contracte în valoare de circa 100 de milioane de euro în Bucureşti.
Citește pe Antena3.ro