Anul 2009 a adus scăderi pe toate planurile. Oricât de pline ar fi fost marile magazine, se pare că, în comparaţie cu 2008, clienţii nu s-au mai înghesuit să cumpere peste măsură.
Astfel că, dacă retailerul suedez de mobilă IKEA a anunţat scăderi cu 9% ale afacerilor din România, astăzi a fost rândul Carrefour. Scaderi de 4,6% mai exact, până la 1,14 miliarde de euro. Ultimele trei luni ale anului au fost hotărâtoare pentru Carrefour, care a raportat în perioada menţionată un declin de 12%.
În ceea ce priveşte IKEA, numărul de produse vândute au ajuns, de la 13 milioane în 2008, la 10 milioane anul trecut, iar numărul vizitatorilor s-a micsorat si el cu 500.000, la 2,5 milioane. Chiar şi aşa, magazinul din Bucureşti al IKEA se menţine în prima treime în topul magazinelor IKEA din lume în privinţa vânzărilor de anul trecut.
Citește pe Antena3.ro