Fosta angajată a supermarketului din Germania a subliniat că greșelile pot surveni din grabă sau din neatenție, atât din partea clienților, cât și din partea angajaților. De exemplu, la casele de marcat unde introducerea manuală a codurilor este necesară pentru produse precum fructele, legumele sau produsele de panificație, există riscul de erori. Chiar și la casele self-service, clienții pot introduce incorect produsele, ceea ce poate duce la plata unor sume mai mari decât cele corecte.
Pentru a evita situațiile neplăcute, fosta casieră a subliniat importanța verificării imediate a bonului fiscal sau a facturii după achitarea cumpărăturilor. În special la începutul săptămânii, când produsele sunt adesea în ofertă, clienții ar trebui să fie cu ochii în patru pentru a se asigura că plătesc prețul corect afișat la raft. Vigilența și atenția sporită sunt cheia în fața acestor subtilități comerciale, a dezvăluit fosta casieră, într-o avertizare către toți consumatorii, potrivit HNA.