Retailerul francez Carrefour raportează o cifră de afaceri de 78,609 miliarde de euro în 2020, cu 7,8% mai mare față de anul precedent. În România vânzările au crescut cu 2,1%, ajungând la 2,327 miliarde de euro, scrie Reuters.
Acesta deține 13.048 de magazine, dintre care 369 sunt în România: 40 de hypermarketuri, 193 de supermarketuri, 168 magazine de proximitate şi 28 de magazine de tip Cash & Carry.
Operațiunile sale s-au majorat cu 16,7% în 2020, până la 2,173 miliarde de euro. Vânzările au crescut cu 7,8%, până la 78,609 miliarde euro. Este cea mai mare performanță din ultimele două decenii. Acest avans a fost susținut mai ales de Franța și Brazilia, în contextul restricțiilor impuse de pandemiea de coronavirus, când oamenii au stat acasă.
Totodată, Carreforus intenționează să reducă cheltuielile, în sumă de 2,4 miliarde euro până în 2023 şi să dispună de un flux net de numerar de peste un miliard de euro începând din 2021.
Carrefour a fost la un pas de a fi preluat de grupul canadian Aliemntation Couche-Tard.