Compania Uber a anunţat că se va concentra mai mult pe scuterele sale electrice şi pe afacerea cu biciclete, decât pe maşini, în ciuda faptului că ar putea să afecteze profitul companiei, notează BBC.
Directorul General al Uber, Dara Khosrowshahi, a spus că modurile individuale de transport se potrivesc mai bine călătoriilor în interiorul oraşului.
“În timpul orei de vârf, este foarte ineficient pentru o tonă de metal să ducă o singură persoană 10 blocuri mai încolo”, a spus Dara Khosrowshahi pentru Financial Times. “Pe termen scurt, financiar, poate nu este un câştig pentru noi, însă strategic, pe termen lung, credem că este exact ce ne trebuie.”
Momentan, bicicletele electrice ale companiei sunt disponibile doar în opt oraşe din SUA, inclusiv în New York şi Washington. În curând, acestea vor fi lansate şi în Berlin.
Domnul Khosrowshahi a recunoscut că Uber face mai puţini bani din afacerea cu biciclete, decât din cea cu maşini, însă a mai spus că se va compensa această diferenţă de profit, în condiţiile în care oamenii folosesc tot mai mult aplicaţia pentru călătorii scurte.