Profesionalismul este principala calitate a Antenei 1, releva un studiu calitativ de cercetare despre piata tv din Romania tip Omnibus, realizat, la comanda televiziunii cu sediul in Soseaua Bucuresti - Ploiesti, de catre CSOP in luna iulie.
CRISTIaNA STAMATESCU
La aceasta valoare, Antena 1 este lider, 44% dintre cei intrebati considerand ca acesta este atributul principal al postului, in timp ce doar 37,82% dintre subiecti cred ca Pro TV-ului i se "potriveste" aceasta calitate.
CELE MAI BUNE TALK-SHOWURI. De asemenea, 52,36% dintre telespectatori considera ca Antena 1 este postul unde se pot urmari cele mai bune talk-show-uri (Pro TV-ul inregistrand 19,44% voturi) si 41,17% considera ca aici se transmit cele mai bune emisiuni de divertisment. De asemenea, 26,9% dintre repondenti au spus ca postul apropiat de preocuparile/nevoile oamenilor este Antena 1, consecinta fireasca a faptului ca filozofia de brand a Antenei 1 este aceea de a fi mereu aproape de telespectatorii sai.
CINCI VEDETE IN TOP 10. Din cele zece vedete din topul preferintelor romanilor, cinci apartin postului Antena 1. Mircea Radu, Marius Tuca, Alessandra Stoicescu, Dan Negru si Lucian Mandruta sunt nominalizati de telespectatori drept vedete favorite. Celelalte nume din top 10 sunt Andreea Esca, Teo Trandafir, Andreea Marin, Cristi Tabara si Robert Turcescu.
IN TOP 10. "Marius Tuca Show", "Divertis Parc", "Din dragoste" si "Canalul de stiri" se numara printre primele opt emisiuni preferate ale romanilor, in timp ce Pro TV are, in acest clasament, doua show-uri - "Teo" si "Vacanta Mare" - la egalitate cu Prima TV, mentionata pentru "Cronica carcotasilor" si "Copiii spun lucruri trasnite", si Romania 1 - in top cu "Surprize, surprize" si "Iarta-ma".
CELE MAI COMPLETE SI DE INCREDERE STIRI. Pe primul loc, cu 37,27% dintre voturi, Observatorul este considerat cel mai de incredere jurnal de stiri. Tot cele mai multe voturi sunt acordate Observatorului, pentru ca are informatii complete, (34,42%) si pentru ca prezinta mai multe stiri politice, economice si sociale (25,95%). Majoritatea telespectatorilor spun ca urmaresc Observatorul in principal datorita continutului (37,11%).