Profesionalismul este principala calitate a Antenei 1, releva un studiu calitativ de cercetare despre piata tv din Romania tip Omnibus, realizat, la comanda televiziunii cu sediul in Soseaua Bucuresti - Ploiesti, de catre CSOP in luna iulie.
CRISTIaNA STAMATESCU
La aceasta valoare, Antena 1 este lider, 44% dintre cei intrebati considerand ca acesta este atributul principal al postului, in timp ce doar 37,82% dintre subiecti cred ca Pro TV-ului i se "potriveste" aceasta calitate.
Alte atribute pe care telespectatorii le-au descoperit urmarind postul Antena 1, detronand toate celelalte televiziuni din punctul de vedere al numarului de voturi acordate, sunt credibilitate (39,81%), seriozitate (38,60%), sinceritate (34,24%), curaj (33,35%), prietenie (29,82%) si relaxare (26,59%). Principalele calitati pe care subiectii le-au alaturat Pro TV sunt agresivitate (55.08%), lider/invingator (46,87%) si inovatie (46,52%).
CELE MAI BUNE TALK-SHOWURI. De asemenea, 52,36% dintre telespectatori considera ca Antena 1 este postul unde se pot urmari cele mai bune talk-show-uri (Pro TV-ul inregistrand 19,44% voturi) si 41,17% considera ca aici se transmit cele mai bune emisiuni de divertisment. De asemenea, 26,9% dintre repondenti au spus ca postul apropiat de preocuparile/nevoile oamenilor este Antena 1, consecinta fireasca a faptului ca filozofia de brand a Antenei 1 este aceea de a fi mereu aproape de telespectatorii sai.
CINCI VEDETE IN TOP 10. Din cele zece vedete din topul preferintelor romanilor, cinci apartin postului Antena 1. Mircea Radu, Marius Tuca, Alessandra Stoicescu, Dan Negru si Lucian Mandruta sunt nominalizati de telespectatori drept vedete favorite. Celelalte nume din top 10 sunt Andreea Esca, Teo Trandafir, Andreea Marin, Cristi Tabara si Robert Turcescu.
Citește pe Antena3.ro
CELE MAI COMPLETE SI DE INCREDERE STIRI. Pe primul loc, cu 37,27% dintre voturi, Observatorul este considerat cel mai de incredere jurnal de stiri. Tot cele mai multe voturi sunt acordate Observatorului, pentru ca are informatii complete, (34,42%) si pentru ca prezinta mai multe stiri politice, economice si sociale (25,95%). Majoritatea telespectatorilor spun ca urmaresc Observatorul in principal datorita continutului (37,11%).