Fara indoiala, telespectatorii au prins gustul reality-show-urilor. Pentru a tine pasul, producatorii incearca tot felul de formate care sa multumeasca audienta din ce in ce mai pretentioasa. Canalul american CBS le propune privitorilor un concurs⦠"la moda".
ADRIANA PADURARU
Reality-show-ul, denumit provizoriu "The Cut", va urmari la lucru 16 tineri designeri care doresc sa demonstreze ca au talent si pot ajunge un nume in lumea modei internationale. Celebrul creator de moda Tommy Hilfiger, prezentatorul show-ului, le va da o mana de ajutor, iar castigatorul concursului isi va putea realiza propria colectie in atelierele acestuia. "Emisiunea ii va ajuta pe tinerii talentati sa-si indeplineasca visul de a deveni designeri celebri", a declarat Nancy Tellem, presedintele departamentului "Divertisment" al CBS.
"Drumul spre succes nu este foarte usor. Trebuie sa muncesti foarte mult pentru a ajunge in elita. Show-ul nostru este o oportunitate pentru tineri sa-si realizeze visul", a declarat la randul sau celebrul designer.
CELEBRITATI. Pentru ca emisiunile lor sa aiba priza la public, producatorii apeleaza la nume sonore din diverse domenii. Hilfiger se adauga, astfel, listei destul de lungi a vedetelor care intra in lumea televiziunii. Fotomodelul Tyra Banks ("Americaâs Next Top Model"), actorii Sylvester Stallone ("The Contender") si Erin Brockovich ("Final Justis"), omul de afaceri Donald Trump ("The Aprentice") sunt doar cateva exemple in acest sens.