Dar avionul se prăbușește, iar Edward este singurul supraviețuitor. Povestea lui captează atenția întregii țări, dar băiatul se luptă să-și găsească locul în lume, după pierderea tragică a familiei sale. I se pare că a rămas pentru totdeauna legat de avionul acela și de pasagerii din el. Apoi face o descoperire neașteptată, care-l va ajuta să obțină răspunsurile la câteva întrebări esențiale: Cum înveți să o iei de la capăt, după ce ai pierdut totul? Cum înveți să-ți recapeți încrederea? Cum găsești sensul vieții?
Dragă Edward este, în același timp, o poveste despre maturizare, un portret multidimensional al unor personaje de neuitat și o ilustrare a căilor prin care o inimă frântă poate învăța din nou să iubească.
Sâmbăta în care totul s-a schimbat Anii ’70, într-un oraș din România. Alina și Liviu sunt ghizi și însoțesc grupuri de turiști germani. Pe lângă stânjeneala cu care dau răspunsuri automate la întrebări incomode privind restricțiile și privațiunile în care trăiesc românii, au avantajul de a primi unele mici „atenții”: câte o ciocolată sau câte un pachet de țigări din Occident. Visul Alinei - o pereche de blugi Levi’s. După ce se căsătoresc, viața lor devine, ca a multor altora, o echilibristică printre lipsuri și frustrări, suspiciuni și acuzații din partea Securității, visuri care se tot îndepărtează, relații de familie compromise de modurile diverse în care rudele s-au adaptat regimului comunist. Când situația devine greu de suportat și norii negri se adună tot mai amenințători, pentru Alina și Liviu rămâne o singură cale de scăpare: să părăsească definitiv țara. Ușor de zis, dar greu, aproape imposibil de făcut.
Sâmbăta în care totul s-a schimbat este un roman scurt și alert, politic, dar și psihologic, cu personaje de care te atașezi instantaneu și replici extrem de originale, dar și cu un neașteptat realism magic, care punctează drama și destinele.
Zborul albinelor Din ziua în care bătrâna Nana Reja a găsit un bebeluș abandonat sub un pod, viața unui mic oraș mexican s-a schimbat pentru totdeauna. Desfigurat și acoperit de o pătură de albine, micuțul Simonopio este pentru unii localnici subiect de superstiție, un copil sărutat de diavol. Dar este primit cu dragoste de moșierii Francisco și Beatriz Morales, care îl adoptă și îl îngrijesc ca și cum ar fi al lor. Pe măsură ce crește, Simonopio devine un motiv de uimire pentru familia Morales, deoarece atunci când copilul cu un talent neobișnuit închide ochii, poate vedea ceea ce nimeni altcineva nu poate - are viziuni despre tot ceea ce urmează, atât lucruri frumoase, cât și periculoase. Urmărit de roiurile sale de albine protectoare și trăind pentru a-și scăpa familia adoptivă de amenințări - atât cele umane, cât și cele ale naturii -, scopul lui Simonopio în Linares va fi, până la urmă, descoperit.
Plasat pe fundalul Revoluției mexicane și al gripei devastatoare din 1918, Zborul albinelor surprinde atât soarta unei țări în schimbare, cât și destinul unei familii care și-a lăsat dragostea, credința și viitorul în voia miracolelor incredibile.
Angelique Paris, Crăciunul anului 2021. După un atac de cord, Mathias Taillefer se trezește într-un salon de spital. O fată necunoscută stă la căpătâiul lui. Este Louise Collange, o studentă venită voluntar să le cânte la violoncel pacienților. Din vorbă în vorbă, ea află că Mathias este polițist și îi cere să redeschidă un caz mai ciudat. La început reticent, el acceptă în cele din urmă să o ajute. Din acest moment, amândoi sunt prinși într-un angrenaj mortal. Intens, neașteptat, captivant, un labirint de emoții în care certitudinile de pe o pagină nu sunt niciodată și cele de pe pagina următoare.
Prăvăliile de scorţişoară Moartea prematură a lui Bruno Schulz, victimă a naziștilor, este una dintre marile pierderi ale literaturii moderne. Cât a trăit, prozele sale nu au avut parte de o primire critică favorabilă, însă după război, vestea talentului său excepțional i-a câștigat cititori în toată lumea. Volumul de față reunește cele două volume de proză publicate de autor în timpul vieții, într-o nouă traducere, prima de acest fel după anii ’70. Bruno Schulz publica în 1934 Prăvăliile de scorțișoară, o nuvelă ce își implica personajele în ritmurile nebunești ale unei naturi scăpate de sub control, implacabile, iar în 1937, Sanatoriul sub semnul clepsidrei, volum ce punea în discuție dimensiunea temporală, creând și jucându-se cu realități alternative.