Joi 13 noiembrie, Iulian Vrabete – bass, Relu Biţulescu – tobe şi Eduard Bălaşa –chitară, din formula iniţială, la care se adaugă Dan 'Polymoog' Stesco – claviaturi susţin un nou concert în Bucureşti, de data aceasta în sala Teatrelli, de la ora 20.00. Primul concert în această formulă a fost în mai 2011, (la iniţiativa lui Aurel Mitran), când Club A a sărbătorit 42 de ani cu o nouă ediţie (a 7- a) de festival, în şase seri de concerte. Apariţia în mai multe emisiuni de televiziune îi readuc pe cei de la Basorelief în faţa vechilor admiratori iar concertele din cluburile bucureştene îi fac cunoscuţi şi publicului tânăr. În februarie a.c., Basorelief lansează -în sfârşit- un prim album propriu, până acum având înregistrări doar pe discuri colective. Intitulat “Ploaie în Macondo”, discul (produs şi editat de Mugurel Vrabete) conţine 11 piese şi este considerat 'o adevarată realizare de ţinută, ca imprimare, mixaj şi mastering'.
Basorelief a luat fiinţă în 1977 şi deşi era percepută drept 'formaţia Arhitecturii', doar Iulian Vrabete studia arhitectura, ceilalţi membrii fiind la alte facultăţi: pianistul Dan Brucher (venit după Erwin Surin)- Conservator, Edi Bălaşa- Medicină şi Relu Biţulescu -Arte plastice. Având cu toţii experienţă scenică (din vremea liceului) cei patru au început să compună şi să cânte rock progresiv & fusion. Au făcut înregistrări la Radio, au participat la Galele Săptămâna (1978), Festivalul de jazz de la Sibiu (1979, '80, '81), la alte concerte, festivaluri. Au câştigat mai multe premii, de compoziţie şi interpretare dar cel mai important rămâne Marele Premiu al Festivalului Club A (1981).
Basorelief a existat pe perioada studenţiei iar în cei cinci ani, prin formaţie au trecut 24 de muzicieni, printre care Nicolas Simion sau Leopold Reisenauer, ambii stabiliţi în Germania.