Începutul lunii aprilie a adus mărcii Renault o nouă campanie sub semnătura Publicis. E vorba despre un produs cu totul special, o serie limitată a unui automobil de clasă mică: Clio Cosmopolitan
Începutul lunii aprilie a adus mărcii Renault o nouă campanie sub semnătura Publicis. E vorba despre un produs cu totul special, o serie limitată a unui automobil de clasă mică: Clio Cosmopolitan. După cum reiese, numele vine din asocierea cu binecunoscuta revistă feminină Cosmopolitan. O maşină specială, o campanie tactică exclusivistă, orientată spre femeia modernă, din ce în ce mai puternică şi mai influentă, care doreşte să-şi pună în valoare imaginea. “Am încercat să găsim o soluţie pentru a atrage mai mult target-ul feminin. Astfel, am reuşit să găsim asocierea cu designer-ul Venera Arapu. Ea a creat un pachet exclusiv de accesorii care se vor găsi în fiecare exemplar al seriei limitate Clio Cosmopolitan: huse tetiere pentru locurile din faţă, geantă passe-partout, eşarfă şi umbrelă. Aveam, astfel, o maşină atractivă pentru femei. Următorul pas era povestea...”, spune Răzvan Căpănescu, Creative Director Publicis.
Direcţia creativă nu s-a lăsat aşteptată: Clio Cosmopolitan este atît de atractivă, că pînă şi bărbaţii ar face orice să o aibă. “Maşina e neagră, elegantă, fioroasă, sexy. După ce am văzut-o şi am aflat cît costă, ne-am dat seama că e foarte apetisantă şi pentru băieţi. Colegii noştri «masculini» cereau admirativ informaţii despre maşină după ce o văzuseră pe monitoarele noastre. N-a fost nevoie de prea mult timp să ajungem la conceptul «doar pentru fete». Trăiască briefurile clare”, adaugă Cezar Panait, Copywriter Publicis.