x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Campanie: O maşină “doar pentru fete‘‘

Campanie: O maşină “doar pentru fete‘‘

de Jurnalul National    |    17 Apr 2008   •   00:00
Campanie: O maşină “doar pentru fete‘‘

Începutul lunii aprilie a adus mărcii Renault o nouă campanie sub semnătura Publicis. E vorba despre un produs cu totul special, o serie li­mi­­tată a unui automobil de clasă mi­că: Clio Cosmopolitan

Începutul lunii aprilie a adus mărcii Renault o nouă campanie sub semnătura Publicis. E vorba despre un produs cu totul special, o serie li­mi­­tată a unui automobil de clasă mi­că: Clio Cosmopolitan. După cum re­iese, numele vine din asocierea cu bi­ne­cunoscuta revistă feminină Cos­mo­politan. O maşină specială, o cam­pa­nie tactică exclusivistă, orienta­tă spre femeia modernă, din ce în ce mai puternică şi mai influentă, care do­reşte să-şi pună în valoare imagi­nea. “Am încercat să găsim o soluţie pentru a atrage mai mult target-ul feminin. Astfel, am reuşit să găsim asocierea cu designer-ul Venera Arapu. Ea a creat un pachet exclusiv de accesorii care se vor găsi în fiecare exemplar al seriei limitate Clio Cosmopolitan: huse tetiere pentru lo­curile din faţă, geantă passe-partout, eşarfă şi umbrelă. Aveam, astfel, o maşină atractivă pentru femei. Următorul pas era po­vestea...”, spune Răzvan Căpă­nescu, Creative Director Publicis.

Direcţia creativă nu s-a lăsat aşteptată: Clio Cosmopolitan este atît de atractivă, că pînă şi bărbaţii ar face orice să o aibă. “Maşina e neagră, elegantă, fioroasă, sexy. După ce am văzut-o şi am aflat cît costă, ne-am dat seama că e foarte apetisantă şi pentru băieţi. Colegii noştri «masculini» cereau admirativ informaţii despre maşină după ce o văzuseră pe monitoarele noastre. N-a fost nevoie de prea mult timp să ajungem la conceptul «doar pentru fete». Trăiască briefurile clare”, adaugă Cezar Panait, Copywriter Publicis.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului