Nomenclator al celor mai creative piese publicitare premiate in peste 30 de festivaluri la nivel mondial, Gunn Report va avea din toamna o dublura: Gunn Report pentru media. Despre curaj si ierarhii valorice cu Isabelle Musnik si Donald Gunn, initiatorii proiectului.
TEODORA MIGDALOVICI, CLAUDIA CURICI
Isabelle Musnik: Cred ca ne-am intalnit la jumatatea drumului, in sensul in care asocierea cu Gunn Report, un reper pentru creativi in sensul de confirmare a standardelor, a insemnat pentru P&G o declaratie publica, adresata comunitatii, in favoarea calitatii actului de publicitate. Asa cum ati remarcat, "dezghetul" creativitatii la P&G - o companie foarte puternica, detinatoare a unui numar impresionant de branduri, cu o strategie, altadata, extrem de previzibila - s-a produs in urma cu ceva anisori. Sutinerea aparitiei unui corespondent al excelentei in idee, pe domeniul media, e mai mult decat confirmarea dezghetului. E o binefacatoare incalzire.
Donald Gunn: â¦Si daca ne uitam la faptul ca Procter &Gamble este unul dintre cei mai mari cheltuitori de publicitate, cu alte cuvinte unul dintre cei mai solizi investitori in spatiul media, parteneriatul se justifica o data in plus. Clientul gigant a inteles paradoxal, inaintea agentiilor de media, ca ideea merita incurajata, ca fuga din sablon stabileste mai firesc si mai cu success relatii cu bataie lunga intre marci si consumatori.
Citește pe Antena3.ro
Isabelle Musnik: Exact. P&G a fost perceput de clientii din Estul Europei de la un punct incolo drept un client luminat, deschis spre idee, spre inovatie, iesit din rutina demonstratiei testimoniale.
Donald Gunn: Aici intervine rolul Isabellei. Intr-adevar, sunt putine festivaluri care au deocamdata aceasta categorie. Pentru spot si print, unde sunt luate in calcul cateva zeci de festivaluri, selectia e mai anevoioasa, dar tot atat de spectaculoasa. Pentru categoria media am detectat doar 12 festivaluri cu aceasta specializare, dar Isabelle va face lobby pe langa celelalte instante de reputatie pe care le luam pana acum in calcul pentru spot sau print, pentru introducerea media in competitie.
Isabelle Musnik: Nu e simplu sa schimbi regulamentul unui concurs, sa pledezi pentru introducerea unei noi sectiuni. Imaginati-va cum e sa faci lucrul acesta intr-un timp-record si pentru peste 20 de competitii. In acelasi timp e si-o misiune extraordinara. In fond, asta inseamna sa schimbi filozofia industriei de comunicare, sa schimbi perceptia asupra media - altadata un domeniu arid, astazi si pe viitor, atat de ofertant.
EA
Isabelle Musnik
EL
Donald Gunn