Jurnalul.ro Fun Peripeţii de vacanţă

de Adriana V. Paduraru    |    04 Sep 2009   •   00:00
Sursa foto: /Pro TV

Radu Vâlcan a făcut sporturi extreme, iar Andreea Esca a urcat pe Negoiu

Sezonul vacanţelor este la final. Vedetele autohtone au profitat din plin de clipele libere şi au plecat în cele patru zări. Au venit de-acolo cu amintiri frumoase şi cu bateriile încărcate.

Radu Vâlcan de exemplu, a avut parte de o vacanţă plină de peripeţii în insula Zakynthons din Grecia. Împreună cu prietenii, vedeta Acasă TV a ajuns în portul Kilini, de unde trebuia să ia feribotul către insulă, la câteva minute după ce ultimul vas pleca spre destinaţia lui de vacanţă. Aşa că întreaga gaşcă şi-a petrecut prima zi din concediu în maşină. Aşteptarea a meritat pentru că apoi s-au distrat de minune. "Am făcut crossroad cu ATV-urile pe serpentinele din Zakynthos la miez de noapte, scuba diving, am condus barca pe mare, am mers în peşterile de pe insulă, am înnotat în nişte ape limpezi precum cristalul", povesteşte Radu. La întoarcere, alte peripeţii: "De la decolare şi până la aterizare am stat cu centura. Ne-a zguduit bine, iar pasagerii din jurul meu erau cam palizi. Deasupra Bucureştiului am realizat că la sol e rău. Când am aterizat am văzut copaci căzuţi şi circulaţia dată peste cap".

ÎN FAMILIE. Plajă, munte, familie şi foarte mulţi prieteni. Aceasta este în câteva cuvinte vacanţa de vară a Andreei Esca. Vedeta Pro TV a ales şi în acest an nu doar una, ci patru destinaţii dragi, pe care le-a vizitat alături de soţul ei, Alex, şi de cei doi copii, Alexia şi Aris. Concediul a început în Antalyia, loc pe care îl vizitează aproape în fiecare an. "Antalya oferă cele mai bune condiţii pentru o vacanţă alături de copii din punct de vedere calitate/preţ. Nu am fost niciodată dezamăgiţi", spune Andreea. Următoarea destinaţie a fost Nisa, oraş în care părinţii lui Alex au o casă de vacanţă, prilej cu care micuţii Alexia şi Aris au petrecut ceva timp alături de bunicii lor. A urmat Corsica, unde locuieşte un bun prieten al soţului vedetei Pro TV, al cărui tată împlinea 81 de ani: "Ne-am distrat de minune. Era o masă plină, cu 9 copii si 15 adulţi. Iar Corsica este minunată. Sunt multe peisaje sălbatice şi plajele sunt în mici golfuri, ceea ce îţi oferă linişte şi intimidate". Ultimul loc pe harta de vacanţă a fost un sat din Făgăraş. "A fost foarte frumos, am urcat cu copiii pe Negoiu şi m-am revăzut şi cu toţi prietenii mei din timpul vacanţelor copilăriei, care veniseră de prin toată lumea pentru o sărbătoare organizată în sat, de Sfânta Maria", povesteşte Andreea.