Vinerea trecuta, Grupul Baxi Romania a organizat un eveniment special de PR, aflat deja la a doua editie. Acest eveniment s-a dorit a fi o intalnire informala cu jurnalistii. Aflati mai multe despre acest eveniment intr-un scurt interviu cu domnul Sever Scarlat, directorul executiv al Baxi Romania.
Jurnalul National: De unde a pornit aceasta idee de a organiza o astfel de intalnire cu jurnalistii?
Sever Scarlat: In mod evident, sursa de inspiratie pentru aceasta intalnire deosebita cu jurnalistii se regaseste in valorile si identitatea Baxi. Noi nu am dorit sa prezentam marca drept un simplu produs al carui unic scop este de a oferi confortul termic necesar familiei. Ea reprezinta mai mult decat atat, este sursa care creeaza conditiile pentru a trai un stil de viata deosebit. Iata ca Baxi a fost si de data aceasta motorul de inspiratie al ideii de a petrece momente deosebite la bordul unui iaht velier, impreuna cu jurnalistii care au fost alaturi de companie de-a lungul timpului.
A fost o simpla plimbare cu iahtul ce a lasat comunicarea interpersonala sa lucreze in folosul Baxi sau au fost si evenimente stabilite de la bun inceput in acest sens?
Fiecare eveniment pe care Baxi Romania il organizeaza este stabilit riguros, in cele mai mici detalii. De data aceasta, am ales ca scurta croaziera sa fie un eveniment simplu. Nimic nu poate fi mai placut decat sa ai si sa ti se acorde timpul si conditiile pentru a te relaxa, mai ales in aceasta perioada a anului. Libertatea oferita de mare la bordul unui velier reprezinta o experienta deosebita si destul de rara in Romania. Ne bucuram foarte mult ca am avut astfel ocazia de a interactiona cu reprezentantii presei intr-un mod reconfortant, altfel decat se obisnuieste.
Daca acest eveniment va deveni o traditie, care sunt asteptarile voastre pe viitor?
Croaziera cu velierul, pe care noi dorim sa o organizam in fiecare an, ne-a oferit posibilitatea si conditiile de a dezvolta un dialog informal si o legatura amicala cu jurnalistii. Dar
aceasta nu este singurul mijloc pe care compania noastra il are in vedere pentru a consolida relatia de parteneriat cu reprezentantii presei.
Baxi Romania isi doreste ca prin acest gen de momente deosebite sa devina o companie recunoscuta pentru deschiderea fata de mass-media.
Care au fost momentele cele mai interesante ale calatoriei cu iahtul? Ce feedback ati primit din partea invitatiilor?
Jurnalistii care au luat parte la aceasta croaziera au fost incantati de oportunitatea de a trai o asemenea experienta. Va pot spune ca cel mai interesant si mai emotionant moment al excursiei a fost intalnirea cu un grup de delfini care a insotit velierul.
Citește pe Antena3.ro