x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Reverente pentru performante

Reverente pentru performante

de Teodora Migdalovici    |    18 Noi 2005   •   00:00

O data-de doua ori pe an vreau sa am editorialele mele de multumire. Recent, la Londra, s-au facut evaluarile pe tari in termeni de participare si evolutie la Cannes Lions, iar Romania a fost considerata cea mai spectaculoasa aparitie.

O data-de doua ori pe an vreau sa am editorialele mele de multumire. Recent, la Londra, s-au facut evaluarile pe tari in termeni de participare si evolutie la Cannes Lions, iar Romania a fost considerata cea mai spectaculoasa aparitie.
Cum arata bilantul? 2005 a fost primul an in care, pe Riviera, delegatia Romaniei si-a facut simtita serios prezenta. 39 de tovarasi de industrie (si mai tineri si mai copti) nu s-au bucurat de ispitele turistice ale oraselului glamour, atat cat s-au bucurat de proiectia in viitor pe care o implica experienta zecilor de seminarii iluminante si a celor 22 de mii de piese publicitare expuse anul acesta in Palais des Festivals.

A fost si primul an in care tinerele sperante locale (dupa indelungi si costisitoare insistente) au fost incluse in circuitul competitional al Young Creatives (oameni de creatie de pana in 28 de ani) si in circuitul universitar al Cannes Academy (scoala de tinuta dedicata invataceilor la comunicare, nu mai mari de 23 de ani).

O crestere de 680% in termeni de participare nu e rau (puteti sa zambiti, dar sunt la fel de exigenta cu mine asa cum sunt si cu restul lumii). Daca facem totusi comparatie cu Turcia (de care radem de cate ori avem ocazia) si care se prezinta la Cannes cu de doua ori mai multi oameni, cu Brazilia sau Belgia care au sute de personaje in delegatia lor, mai avem de lucru.

Pentru cele 680 de procente am primit personal felicitarile. Dar eu stiu ca daca n-ar fi fost anumiti oameni si contributia lor (indiferent ca vorbim de energie, viziune sau finante), astazi cei din biroul Cannes Lions in Romania n-ar mai avea un entuziasm atat de molipsitor, atunci cand ar veni vorba de pregatirea prezentei romanesti pentru leii de la anul.

Asa ca au plecatele mele reverente toti cei care au crezut, ca si mine, ca povestea Cannes e una care merita incurajata - si in cele din urma traita - , daca ai gust pentru performanta. E vorba de Alina Gavrila de la Gavrila si Asociatii, Adi Bujenita, Rodica Nicolae (Cariere), Alexandru Raducanu, Marius Cristea (IQ Ads), CODECS, Dorina Slaveanu (Cosmopolitan), Dragos Grigoriu si echipa Tempo - pentru tot, Headvertising (pentru nume), Imola Zoltan si Mihai Ursa - McCann PR pentru inspiratie si eficienta, Mihaela Brezeanu - Mark Media, pentru deschidere, Mihaela Nicola (pentru incredere totala in momente critice), Marius Tuca (pentru empatie), Next - Cap pentru adrenalina, Otilia Tonica, Senso TV pentru gustul descoperirii. Liviu David, Silviu Cenusa. Valentina Baicuianu - Coca-Cola si Robert Redeleanu, Mariana Ciutacu - Zapp (pentru deschidere, pentru incredere, pentru viziune, pentru forta).

Va purtam pe toti intr-o inima de leu.
×
Subiecte în articol: sufletul comertului