Jurnalul.ro Tech Ştiinţă Net zoom

Net zoom

02 Aug 2008   •   00:00

http://www.insects.org/:Site-ul este destinat tuturor celor care vor să afle mai multe detalii despre insectele obişnuite pe care le întîlnim aproape în fiecare zi.

Site-ul este destinat tuturor celor care vor să afle mai multe detalii despre insectele obişnuite pe care le întîlnim aproape în fiecare zi. Aici sînt prezentate macrofotografii înfăţişînd micile vietăţi, însoţite de o serie de detalii, apoi, dacă vă întrebaţi care este legătura dintre artă şi insecte, puteţi găsi răspunsul într-o altă categorie, însoţită, bineînţeles, de imagini. Dacă vreţi să aflaţi mai multe detalii, aveţi la dispoziţie cîteva link-uri către alte site-uri din acelaşi domeniu.

După cum spune şi numele site-ului, găsiţi aici o serie de imagini cu insecte. Dar nu sînt puţine, aşa că, dacă aţi dat peste vreo insectă şi nu aveţi nici cea mai vagă idee din ce specie face parte, sigur o veţi descoperi aici printre cele aproape 30.000 de imagini care formează o arhivă uşor de utilizat. Datele care însoţesc aceste fotografii pot fi folosite cu uşurinţă în scop educaţional.

Ştiaţi că ţînţarii sînt atraşi de culoarea albastră? Sau că viespile “trag la măsea”? Citeşte cele mai interesante informaţii despre insecte din toate categoriile, fie ele gîndaci sau muşte, păianjeni, fluturi sau viespi. Autorii site-ului şi-au propus să vă pună la dispoziţie o colecţie impresionantă, cu cele mai stranii şi mai uimitoare detalii despre viaţa insectelor.

Informaţii cu şi despre fluturi. Vrei să ştii cum arată o anumită specie? Atunci ai la dispoziţie, pe acest site, pe lîngă un motor de căutare care îţi permite să o găseşti după denumire, o galerie foto, imagini video şi, nu în ultimul rînd, liste cu lepidopterele care se găsesc în cele mai mari muzee ale lumii. Pentru cei cu adevărat pasionaţi există chiar şi o listă a ţărilor şi adreselor unde sînt expuse cele mai diverse specimene de fluturi. În plus, aici găseşti o secţiune care te ţine la curent cu ultimele ştiri din domeniu.

“Imperiul extratereştrilor” te poartă, prin intermediul aplicaţiilor multimedia, în ciudata şi fascinanta lume a insectelor. Ai la dispoziţie o grafică bine pusă la punct, animaţii şi imagini video, iar pentru cei mici există o secţiune care le oferă jocuri şi activităţi prin care fixează informaţiile despre aceste vietăţi. Citeşte despre societatea, activităţile şi uimitoarele capacităţi de adaptare la mediu ale insectelor.

Cum îţi construieşti propria co­lec­ţie de insecte şi care sînt paşii pe care trebuie să îi urmezi? Cum trebuie să manevrezi specimenele pentru a le conserva? Aici vei găsi o colecţie completă de informaţii, care îţi vor fi de mare ajutor în cazul în care vrei să te apuci de un insectar. Dacă ţi se pare exagerat, poţi doar să consulţi listele cu cele mai căutate insecte sau fii curios să afli care sînt cele mai stranii variaţii în speciile de insecte şi care sînt rezultatele acestora. Cata­loagele prezentate pe site conţin imagini cu insecte din toate col­ţurile lumii, pe care le poţi studia printr-un simplu click al mouse-ului.

Nu ştii ce să mai apuci să creşti în casă şi vrei să faci o surpriză celor dragi? Ei bine, poţi să ai grijă de o tarantulă sau de un scorpion. Ai face bine însă înainte să arunci un ochi pe acest site, care îţi explică de ce îngrijire are nevoie o astfel de vietate pentru ca toată lumea să fie împăcată. Află ce mănîncă sau cum trebuie să aranjezi terariul şi poţi spera ca toată lumea să fie mulţumită.

Citeşte cele mai curioase şi mai interesante lucruri care s-au descoperit despre albine pînă în prezent. Află cum funcţionează lucrurile într-un stup, vezi cum stă treaba cu matriarhat sau care sînt obiceiurile de împerechere. Aici găseşti toate informaţiile structurate pe categorii, în funcţie de speciile de albine. Poţi trece apoi la studiatul imaginilor care îţi dezvăluie societatea acestor insecte.

Subiecte în articol: sînt insecte zoom pe net